    From: n...@s...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: o mały włos...
    Date: Mon, 28 Sep 2009 19:11:23 +0200

    On Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, "BartekZX9R"
    <b...@g...com> wrote:

    >Ze za szybko bylo? Ze przyczyna scisku posladkow byla predkosc czy matol
    >stojacy za zakretem?

    Ale co Ty sie starasz udowodnic ?
    HINYT zasada nieograniczonego braku zaufania obowiazuje.
    stad cale to pierdolenie o slepych zakretach.
    Za zakretem nie moze byc przeszkody tylko na zamknietym torze
    (teoretycznie) bo za slepym zakretem moze byc stado dzikow, dwa tiry
    po czolowce, powalone drzewo albo jak go ladnie okreslasz matol po
    zawale.
    Kumasz juz o co kaman ?

    >Bo rownie dobrze mozna wychodzac z winkla dostac refleksem swietlnym po
    >oczach pojsc w zielone.

    Noo, taki refleks jak czlowieka w oko jebnie to sie wylata jak
    szmaciana lalka.

    >No i czym rozni sie zakret slepy z tego przypadku od zakretu z dobra
    >widocznoscia, na ktorym ktos jadacy z naprzeciwka zaczyna wyprzedzac? I tu i
    >tu konieczne bedzie hamowanie na granicy i szukanie miejsca gdzie uciekac w
    >razie czego.

    Rozwiaz sam ta zagadke :)

    >No ale tacy to sie wykruszaja do czerwca nie?
    >Czy jakos tak.

    aha.

    pozdr
    newrom
    PS. pierdole, nie chce mi sie juz powtarzac. Rzekłem
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!