  • 81. Data: 2009-10-02 12:04:24
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > w sytuacji kiedy w nocy zatrzymasz sie gdzies na drodze, bo cos sie
    > stalo pomaga zdecydowanie.

    a my nie rozmawialiśmy czasem o jeździe? moja kamizelka wylądowała teraz
    w aucie.

    > Na codzien jako element widocznosci w jezdzie miejskiej rzeczywscie nic
    > nie wnosi.

    o to to.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 82. Data: 2009-10-02 12:27:48
    Od: duddits <d...@b...com>

    gildor pisze:
    > e-e, już nie pomaga. kiedyś pomagała. pomagała, bo kierowcy uważali, że
    > jedzie policja. teraz pewnie Twoja kurtka ma tyle odblasków, co ma Twoja
    > kamizelka. w nocy nie widać czy masz żółtą kurtkę czy czarną. w dzień
    > zza owiewki słabo widać żółtą kamizelkę a odblaski w dzień się nie
    > przydają fcale ;)

    No to może jeździmy po dwóch różnych światach, bo w moim spełnia swoje
    zadanie koncertowo. Z pewnością lepiej niż walenie długimi po oczach, co
    dla mnie jest (poza tym, że niezgodne z przepisami) zwykłym lamerstwem.

    > generalnie i to również uważam za placebo :) ale nie krępuj się, nie mam
    > nic przeciwko noszeniu tegoż, jak komus pomaga na samopoczucie :)
    > niektóre znane mi "żółte" kamizelki były może żółte podczas zakupu ;)
    > teraz mają kolor... kobiety cza zapytać, ja się na kolorach nie znam.

    Moja po 3 miesiącach codziennego jeżdżenia jest dalej żółta, a raczej ma
    żółte paski, bo to jest właśnie taka kamizelka quasi-policyjna.

    Jeździłem w niej w trasę i w deszczu. Wygląda dalej tak jak w momencie
    zakupu :)

    Taki model:
    http://allegro.pl/item759135330_kamizelka_odblaskowa
    _na_motocykl_3m_jak_policja.html

    Pozdrawiam.

    --
    duddits

  • 83. Data: 2009-10-02 12:48:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > e-e, już nie pomaga.

    Pomaga. Jak w nocy sprawdzasz poziom oleju to ten z tylu wie gdzie sie
    konczy tułów.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 84. Data: 2009-10-02 13:12:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > No to może jeździmy po dwóch różnych światach, bo w moim spełnia swoje
    > zadanie koncertowo.

    znaczy jak to stwierdzasz i czym jeździsz?

  • 85. Data: 2009-10-02 13:13:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Pomaga. Jak w nocy sprawdzasz poziom oleju to ten z tylu wie gdzie sie
    > konczy tułów.

    a gdzie zaczyna światło latarki?

  • 86. Data: 2009-10-02 14:15:23
    Od: duddits <d...@b...com>

    gildor pisze:
    > znaczy jak to stwierdzasz i czym jeździsz?

    Stwierdzam to stosując dosłownie na własnej skórze, a czym jeżdżę? W
    kontekście tej grupy to chyba oczywiste: motocyklem.

    --
    duddits

  • 87. Data: 2009-10-02 15:29:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    duddits pisze:

    > Stwierdzam to stosując dosłownie na własnej skórze,

    no ale jak? trochę w a trochę bez?

    > a czym jeżdżę? W kontekście tej grupy to chyba oczywiste: motocyklem.

    w kontekście tej grupy pytanie brzmiało: jakim?

  • 88. Data: 2009-10-05 11:10:58
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 28 Wrz, 10:30, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo