  • 11. Data: 2010-12-04 12:27:09
    Temat: Re: nowy budzetowy
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:idd8cb$2f9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >> Skoda Octavia Tour :-)
    >
    > To jest I czy II?

    II, do Fabii taki silnik to jeszcze ujdzie, no chyba, że komuś nie potrzeba
    nic mocniejszego. :-)

  • 12. Data: 2010-12-04 12:30:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesli dodam 20% do sredniej ceny uzywanego 2 latka to wychodzi cena
    > nowego kompaktu, wiec nic nie oszczedzam:)

    Oszczędzasz to, że tych 20% nie musisz wydawać, nie bardzo wiem czego nie
    rozumiesz.
    Chciałbyś kupić dwulatka za pół ceny nowego?
    No to zawsze możesz próbować sprzedać swoją nówkę za 2 lata, za 20 tys. ;-)

  • 13. Data: 2010-12-04 12:58:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 12:17, nom pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:idd7qq$kl$1@news.onet.pl...
    >
    > Skoda Octavia Tour :-)
    >
    > Silnik z VW stary, ale jary 1.4/75KM lekko zmodyfikowany o 8Nm i 5KM. :-)

    I średnie zużycie 6,4L/100 w ciężkim dupowozie ze stanowczo za małym
    silnikiem?
    Nie wiem co palisz, ale to musi być dobre. Dawaj namiary na dilera.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-12-04 13:24:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:iddae9$npb$1@news.dialog.net.pl...
    > I średnie zużycie 6,4L/100 w ciężkim dupowozie ze stanowczo za małym
    > silnikiem?
    > Nie wiem co palisz, ale to musi być dobre. Dawaj namiary na dilera.

    Walneli się w ulotce, w danych technicznych jest 7l/100km. :-)
    Masa własna 1255kg.
    Nie jest aż tak źle, w Octavi I był kiedyś silnik skodowski 1.4MPI/44kW
    (60KM). :-)
    Ja mam taki "zagazowany" w Fabii i nie narzekam, przy obecnych warunkach
    atmosferycznych i tak nie przekraczam 40km/h. :D

  • 15. Data: 2010-12-04 13:45:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin adam

    > Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k). Roczne
    > przebiegi to ok 25kkm (70% trasa 30% miasto). Nowym nabytkiem chcialbym
    > pojezdzic ok.. 5 lat. Moj faworyt to Grande Punto.
    > Co mozecie polecic?
    > PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale
    > dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma. Dzieki, pzdr

    Nie bądź pussy, kup dziesięcioletnie WRX STI.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-12-04 15:39:10
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chciałbyś kupić dwulatka za pół ceny nowego?
    > No to zawsze możesz próbować sprzedać swoją nówkę za 2 lata, za 20 tys.

    Przeczytaj uwaznie co napisalem ja i Kenickie.
    Napisalem ze ciezko kupic 2 letniego kompakta w dobrym stanie za do 40 tys,
    Kenickie dopisal ze zle szukam ze powienien do tej sredniej (czyli do 40tys)
    dodac 15-20%, ale jak dodam 20% to mi wyjdzie cena nowego samochodu, wiec
    zakup dwulatka nie ma sensu.
    Mam nadzieje ze teraz jest jasne;)
    pzdr
    Adam

  • 17. Data: 2010-12-04 16:41:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przeczytaj uwaznie co napisalem ja i Kenickie.
    > Napisalem ze ciezko kupic 2 letniego kompakta w dobrym stanie za do 40
    > tys,

    Kup ode mnie 3 letniego i masz problem z głowy.

    > Kenickie dopisal ze zle szukam ze powienien do tej sredniej (czyli do
    > 40tys) dodac 15-20%, ale jak dodam 20% to mi wyjdzie cena nowego
    > samochodu, wiec zakup dwulatka nie ma sensu.
    > Mam nadzieje ze teraz jest jasne;)

    Teraz jasne.
    Ale sensowny kompakt z niezłym silnikiem to raczej 60 niż 48 tys, stąd to
    nieporozumienie.

  • 18. Data: 2010-12-04 17:11:13
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-04 08:44, adam pisze:
    > Moj faworyt to Grande Punto.

    Mam GP, właśnie kończy 3 lata.
    Auto sympatyczne, silnik 77KM daje radę w mieście (w trasy trochę
    słaby). Spalanie w mieście (GOP) ok. 7l, w trasie 5.5l (można zejść
    poniżej 5l, ale trzeba to lubić ;)).
    Koszty przeglądów do zaakceptowania, awaryjność niewielka, poprawa
    jakości wykonania w stosunku do wcześniejszych Fiatów kosmiczna :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 19. Data: 2010-12-04 18:17:43
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    ze ciezko kupic 2 letniego kompakta w dobrym stanie za do 40

    > Kup ode mnie 3 letniego i masz problem z głowy.

    Wyslalem info na priv

  • 20. Data: 2010-12-04 18:49:16
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Sat, 4 Dec 2010 13:24:09 +0100, nom wrote:

    > Ja mam taki "zagazowany" w Fabii i nie narzekam, przy obecnych warunkach
    > atmosferycznych i tak nie przekraczam 40km/h. :D

    No i juz wiadomo dlaczego zima wszystko tak sie korkuje!
    :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl