  • 21. Data: 2010-12-04 18:50:52
    Temat: Re: nowy budzetowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <k...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Koszty przeglądów do zaakceptowania, awaryjność niewielka, poprawa jakości
    > wykonania w stosunku do wcześniejszych Fiatów kosmiczna :)

    Na czym polega?
    Bo wykonanie wnętrza na oko na identycznym poziomie jak w PII, twarde, mało
    przyjemne plastiki.
    A Punto nigdy nie byly specjalnie awaryjne, jeśli o to Ci chodziło.
    Nie licząc wpadki z wariatorem w HGT.

  • 22. Data: 2010-12-04 19:11:55
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    > No i juz wiadomo dlaczego zima wszystko tak sie korkuje!

    Tak, korki to moja wina!
    PS. od tygodnie jestem chory i nie wychodzę z domu, a samochód zasypany
    śniegiem stoi przed oknem. :-)

  • 23. Data: 2010-12-04 20:28:51
    Od: juhass <j...@p...fm>

    W dniu 2010-12-04 18:50, Cavallino pisze:
    (..)
    > Bo wykonanie wnętrza na oko na identycznym poziomie jak w PII, twarde,
    > mało przyjemne plastiki.
    > A Punto nigdy nie byly specjalnie awaryjne, jeśli o to Ci chodziło.
    > Nie licząc wpadki z wariatorem w HGT.

    Dokładnie,
    obecnie ujeżdżam Punto II i powoli myślę nad wymianą, biorąc głównie pod
    uwagę GPunto, jednak wnętrze ma tylko nieco przestylizowane w stosunku
    do PII, żadnej rewolucji- przynajmniej jeśli chodzi o materiały (twarde,
    trzeszczące plastiki). Punto Evo wydaje mi się być sympatyczne w środku
    (upodobnione do Bravo II), jednak na razie jeszcze nie ta cena..

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 24. Data: 2010-12-04 21:47:59
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-04 20:28, juhass pisze:

    > obecnie ujeżdżam Punto II

    Też miałem Punto II, przez 7 lat, rocznik 2000, ELX.

    > przynajmniej jeśli chodzi o materiały (twarde,
    > trzeszczące plastiki).

    Twarde, ale w przeciwieństwie do PII już nie trzeszczą - przynajmniej u
    mnie po 3 latach jest cisza, a wnętrze PII "rozkalibrowało" się
    pierwszej zimy i już takie zostało do końca.

    No i PII nie przeszło swojego pierwszego badania technicznego (przy 30
    tys. km), a GP właśnie dzisiaj był na stacji diagnostycznej i nawet lamp
    nie trzeba było regulować :)

    > Punto Evo wydaje mi się być sympatyczne w środku
    > (upodobnione do Bravo II), jednak na razie jeszcze nie ta cena..

    Punto Evo to kolejny krok do przodu, przynajmniej materiały wnętrza o
    klasę wyżej.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 25. Data: 2010-12-04 22:18:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <k...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ide9et$oac$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Twarde, ale w przeciwieństwie do PII już nie trzeszczą - przynajmniej u
    > mnie po 3 latach jest cisza, a wnętrze PII "rozkalibrowało" się pierwszej

    A w moim z roku 2002 nie trzeszczą do dziś.

    > No i PII nie przeszło swojego pierwszego badania technicznego (przy 30
    > tys. km)

    Czemuż to?
    Do mojego się czepiali opon, więc założyłem zimówki na stałe, ale poza tym -
    nigdy nic.

  • 26. Data: 2010-12-04 22:46:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin juhass

> [...]
    > trzeszczące plastiki). Punto Evo wydaje mi się być sympatyczne w środku
    > (upodobnione do Bravo II), jednak na razie jeszcze nie ta cena..

    Niedługo fiut będzie miał jeden model z różnymi przydomkami, punto
    zwykłe, punto srunto, punto gejunto...

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-12-05 00:37:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    On Sat, 4 Dec 2010 19:11:55 +0100, nom wrote:

    > Tak, korki to moja wina!
    > PS. od tygodnie jestem chory i nie wychodzę z domu, a samochód zasypany
    > śniegiem stoi przed oknem. :-)

    Tak wlasnie myslalem, bo od ostatniego poniedzialku jakby luzniej na
    miescie. :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 28. Data: 2010-12-05 10:16:59
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-04 22:18, Cavallino pisze:

    > Czemuż to?
    > Do mojego się czepiali opon, więc założyłem zimówki na stałe, ale poza
    > tym - nigdy nic.

    Końcówki drążków :)
    Mogłem dać w łapę, ale niewiele drożej wyszła naprawa :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 29. Data: 2010-12-05 15:05:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Tak wlasnie myslalem, bo od ostatniego poniedzialku jakby luzniej na
    > miescie. :D

    w poniedziałek to ja jeszcze w pracy byłem :P