  • 1. Data: 2010-12-04 08:44:05
    Temat: nowy budzetowy
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k).
    Roczne przebiegi to ok 25kkm (70% trasa 30% miasto).
    Nowym nabytkiem chcialbym pojezdzic ok.. 5 lat.
    Moj faworyt to Grande Punto.
    Co mozecie polecic?
    PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale
    dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma.
    Dzieki, pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2010-12-04 10:33:15
    Temat: Re: nowy budzetowy
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 08:44, adam pisze:
> [...]
    > Roczne przebiegi to ok 25kkm (70% trasa 30% miasto).
    > Nowym nabytkiem chcialbym pojezdzic ok.. 5 lat.

    Punto, Clio, P207 - o ile wystarczają Ci te auta wielkościowo. Przy
    25kkm rocznie, celowałbym w małego diesla - 1.5dci w clio i 1.6hdi w 207.

    > PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale
    > dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma.

    Są takie egzemplarze , ale ich cena to około 15-20% pow. średniej danego
    rocznika (przy tym samym przebiegu i wyposażeniu), dlatego pewnie nie
    zwracasz na nie uwagi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-12-04 10:43:33
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale
    > dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma.

    Myślę że oprócz ceny zakupu powinieneś wziąc pod uwagę róznicę miedzy cenami
    zakupu a cenami po jakich są sprzedawane egrzemplarze 5letnie - czyli
    porównać utratę wartości i wziąc to pod uwagę przy wyborze marki/modelu.

  • 4. Data: 2010-12-04 11:44:39
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Są takie egzemplarze , ale ich cena to około 15-20% pow. średniej danego
    > rocznika (przy tym samym przebiegu i wyposażeniu), dlatego pewnie nie

    Celowalem w Punto bo wydaje mi sie najwieksze (mimo ze ma maly bagaznik)
    oraz 3 lata gwarancji, jednak chyba benzyna, diesel jest sporo drozszy.
    Moze jest ktos na grupie kto ma GP i wypowie sie na temat kosztow
    utrzymania, serwisu itd.
    Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to
    wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)
    pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2010-12-04 12:12:16
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k).

    A może zainteresuje Cię samochód, który:
    - ma 585l pojemności bagażnika,
    - 4 poduszki powietrzne i ABS z EBV, MSR, ASR, MBA,
    - wielowahaczowe zawieszenie,
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne,
    - regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica,
    - reflektory projekcyjne,
    - średnie zużycie paliwa 6,4l/100km przy silniku 1,4/80KM.
    to za 39.900zł
    Dodatkowo w pakiecie za 2000zł: klimatyzacja, komputer pokładowy, zdalne
    sterowanie centralnego zamka i 6 głośników.
    :-)

  • 6. Data: 2010-12-04 12:13:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > oraz 3 lata gwarancji, jednak chyba benzyna, diesel jest sporo drozszy.
    > Moze jest ktos na grupie kto ma GP i wypowie sie na temat kosztow

    Mam Punto, ale II, 8 letnią.
    Niestety, mało jeżdżone, więc się nie psuje.
    Po gwarancji wymieniłem tylko wydech (zamiennik w ASO za jakieś śmieszne
    pieniądze 200 zł bodajże) i akumulator.

    > Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to
    > wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)

    W właśnie tych 20 zaoszczędzonych %.
    A może chcesz 3 letniego Ceeda crdi kupić (bo zastanawiam się nad zakupem
    kratkowoza rzutem na taśmę) ?
    Kasa którą przeznaczasz na Punto na pewno starczy.

  • 7. Data: 2010-12-04 12:14:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dodatkowo w pakiecie za 2000zł: klimatyzacja, komputer pokładowy, zdalne
    > sterowanie centralnego zamka i 6 głośników.

    Logan?

  • 8. Data: 2010-12-04 12:17:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:idd7qq$kl$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Logan?

    Skoda Octavia Tour :-)

    Silnik z VW stary, ale jary 1.4/75KM lekko zmodyfikowany o 8Nm i 5KM. :-)

  • 9. Data: 2010-12-04 12:23:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:idd7qq$kl$1@news.onet.pl...
    >
    > Skoda Octavia Tour :-)

    To jest I czy II?

    > Silnik z VW stary, ale jary 1.4/75KM lekko zmodyfikowany o 8Nm i 5KM. :-)

    Na taką krowę to i tak o wiele za mało.
    Powiedzmy o 50%.
    W Loganie już bardziej ujdzie.

  • 10. Data: 2010-12-04 12:25:51
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > W właśnie tych 20 zaoszczędzonych %.

    Ale jesli dodam 20% do sredniej ceny uzywanego 2 latka to wychodzi cena
    nowego kompaktu, wiec nic nie oszczedzam:)

    pzdr
    Adam