  • 1. Data: 2010-06-24 11:03:04
    Temat: nowy Tamron 70-200/2,8?
    Od: adamb <b...@a...gda.pl>

    Witajcie,
    Ostatnio zauważyłem, że jeden ze sklepów wyprzedaje Tamrona SP 70-200mm
    F/2.8 Di LD (IF). W związku z tym zastanawiam się, czy nie zamierzają
    wypuścić jakiejś nowszej wersji z silnikiem ultradźwiękowym i być może
    stabilizacją obrazu (o ile się orientuję to wypuścili jakieś amatorskie
    szkło ze stabilizacją). Słyszał ktoś coś może?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-06-24 12:28:28
    Temat: Re: nowy Tamron 70-200/2,8?
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "adamb" <b...@a...gda.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    > Ostatnio zauważyłem, że jeden ze sklepów wyprzedaje Tamrona SP 70-200mm
    > F/2.8 Di LD (IF). W związku z tym zastanawiam się, czy nie zamierzają

    A kto i po ile wyprzedaje?

    JD

  • 3. Data: 2010-06-24 13:24:15
    Od: Dominik <d...@g...com>

    On 24 Cze, 13:28, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > U ytkownik "adamb" <b...@a...gda.pl> napisa w wiadomo
    cinews:hvve13$qqo$1@news.task.gda.pl...

    > A kto i po ile wyprzedaje?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > JD

    No właśnie - kto wyprzedaje ???

  • 4. Data: 2010-06-24 13:27:39
    Od: adamb <b...@a...gda.pl>

    W dniu 2010-06-24 14:28, JD pisze:
    > Użytkownik "adamb" <b...@a...gda.pl> napisał w wiadomości
    >

    > A kto i po ile wyprzedaje?

    Nie pamiętam kto (wczoraj to oglądałem), stał po 2700 z hasłem "wyprzedaz"
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-24 13:31:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hvvmg9$j6g$1@news.task.gda.pl>,
    adamb nabazgrał:

    > Nie pamiętam kto (wczoraj to oglądałem), stał po 2700 z hasłem "wyprzedaz"

    Cóż, ponoć najlepszym sposobem by coś sprzedać, to dodać słowo GRATIS.
    Słowa tanio/promocja/wyprzedaż też działają. Mimo tego, że ten obiektyw
    możesz mieć w innych sklepach w tej cenie bez promocji...

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    No i skończy się przodowanie

  • 6. Data: 2010-06-24 13:32:27
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-24 15:27:39 +0200, adamb <b...@a...gda.pl> said:

    > Nie pamiętam kto (wczoraj to oglądałem), stał po 2700 z hasłem "wyprzedaz"

    Czyli stał za normalną cenę z internetu.

    de Fresz