  • 1. Data: 2010-06-23 18:18:57
    Temat: Hugin - problem
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Ściągnąłem byłem ostatniego Hugina, do tego autopano z tej strony:
    http://tksharpless.net/
    Wcztuję zdjęcia, widać, że autopano się uruchamia, tylko że efektu
    brak, tj. Hugin zawsze mówi, że nie ma punktów wspólnych. O co biega,
    to wszystko musi chodzić na Win7 32 bitowym, ale procek 64. Może mnie
    ktoś poratować skąd ściągnąć działające elementy.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-06-24 08:08:29
    Temat: Re: Hugin - problem
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    W dniu 23.06.2010 20:18, Grzegorz Krukowski pisze:

> [...]
    > to wszystko musi chodzić na Win7 32 bitowym, ale procek 64. Może mnie
    > ktoś poratować skąd ściągnąć działające elementy.

    Moim zdaniem masz problem z ustawieniami wykrywania punktów kontrolnych:

    Plik -> Ustawienia -> Wykrywanie punktów kontrolnych -> tu edytujesz
    ustawienia danego wykrywacza, u ciebie Autopano, sprawdź przed
    wszystkim ścieżkę do programu.

    Też coś takiego miałem przy którejś instalacji Hugina znajomemu na
    Windowsie (sam nie używam Win), program instalacyjny pytał czy dać
    domyślne ustawienia programu i kliknąłem "tak" i potem wszystko było ok.

    Pzdr,

    --
    Michał

  • 3. Data: 2010-06-30 09:58:58
    Od: TomBaz <b...@g...com>

    On 23 Cze, 20:18, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
    > ci gn em by em ostatniego Hugina, do tego autopano z tej
    strony:http://tksharpless.net/
    > Wcztuj zdj cia, wida , e autopano si uruchamia, tylko e efektu
    > brak, tj. Hugin zawsze m wi, e nie ma punkt w wsp lnych. O co biega,
    > to wszystko musi chodzi na Win7 32 bitowym, ale procek 64. Mo e mnie
    > kto poratowa sk d ci gn dzia aj ce elementy.
    > --
    > Kiedy publikacja zdj w internecie wymaga a odwagi...
    > dzi wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    Ja używam Autopano-SIFT, w nim generuje p-ty.
    Potem plik wynikowy otwieram w Hugin i wszystko śmiga