  • 1. Data: 2010-06-23 09:13:38
    Temat: obrobka fotki na sciane
    Od: Michal Brzozowski <r...@p...fm>

    Czesc,

    Chce sobie powiesic jedna fotke na scianie w duzym formacie. Pytanie
    jak duzy format to moze byc, zeby jeszcze ladnie wygladalo i czy
    poddac ja jakiejs delikatnej obrobce, zeby wygladalo lepiej?

    Tutaj fotka:
    http://pvtrace.com/~miki150/ohigg1.jpg
    A tutaj w powiekszeniu:
    http://pvtrace.com/~miki150/ohigg2.jpg

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2010-06-23 10:08:11
    Temat: Re: obrobka fotki na sciane
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

> [...]
    > jak duzy format to moze byc, zeby jeszcze ladnie wygladalo i czy
    > poddac ja jakiejs delikatnej obrobce, zeby wygladalo lepiej?

    Zalezy od techniki druku. Czasami zamieniamy kolory RGB na CMYK, Wzmacniamy
    czarny. Wszystko zalezy od techniki i materialu na którym sie drukuje.
    Papier, plutno, pcv...

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

  • 3. Data: 2010-06-25 08:34:34
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    najprościej zapytać się tam, gdzie będzie robione!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2010-06-25 09:29:27
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    Witam,
    najprościej zapytać się tam, gdzie będzie robione!

    Pozdrawiam
    Les

    Ja też nie mam KOLI-ZGADULI