    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Date: Fri, 1 Sep 2017 01:59:43 +0200

    W dniu 31.08.2017 o 16:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "sundayman"  napisał w wiadomości grup

    > No ale takie przepisy. Pewne urzadzenia/klasy urzadzen podlegaja
    > obowiazkowemu DT, inne nie.

    > Ale inny.
    > Tam, jak sie ten wozek uszkodzi i szkode zrobi, to zaplacisz tyle, ze
    > juz bedziesz wiedzial, ze w przyszlosci trzeba speca na przeglady
    > wzywac, o ile na drugi zarobisz.

    A gdy to jest gówniana firma, która nie ma wystaczających pieniędzy żeby
    pokryć ewentualne straty. Wydaje mi się że trochę mitologizujemy USA.
    Wydaje nam się ze nie dotknęła ich europejska (bolszewicka) zaraza
    normowania wszystkiego, i u nich zamiast tego jest wystarczające
    zabezpieczenie w postaci groźby wielkich odszkodowań.
    Specjalistą od USA nie jestem ale w filmach często jest eksploatowany
    wątek okresowych kontroli wszystkich instalacji (nawet wodociągowej)
    przez certyfikowanych serwisantów. Tak wiec wszechobecne kontrole. A
    kwestia norm. W USA tak samo są normy zbliżone do ROHS czy normy emisji
    spalin.

    --
    pozdrawiam
    MD