  • 11. Data: 2011-04-19 19:50:42
    Temat: Re: nettopy a 1080p
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Opcja czwarta - może mogą mi Państwo polecić coś zupełnie innego, co
    > będzie małe, będzie miało HDMI (1.3a), optycznego SPDIF-a, sieć lan,
    > kilka USB i będzie widziało zewnętrzne dyski z kilkoma partycjami w
    > NTFS-ie, no i bez problemu poradzi sobie z 1080p.

    Zamiast duetu atom + ion/ion2 wzialbym brazosa z amd -
    - tylko nie wiem czy zamiast nettopa/netbooka
    lepiej zamknac to w jakiejs stylowej obudowie htpc.

    http://nvision.pl/AMD-Brazos-E-350-%E2%80%93-test-pi
    erwszego-APU-AMD-vs-Intel-Atom-ION--Articles-418-nde
    tails-11.html

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Nowe_netbooki_Ee
    e_PC_z_AMD_Brazos-33863.html

    http://www.tomshardware.co.uk/gateway-nv51b08u-hp-pa
    villion-dm1z-toshiba-c655d,review-32163-12.html

  • 12. Data: 2011-04-19 20:00:20
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mam netbooka Asus 1215N, siedzi w nim Intel Atom D525 i ION2. Filmy
    > 1080p50/60 nie dają rady (odtwarzają się w okolicach jakieś 40fps według
    > MPC, zresztą na oko też widać, że potrafi na tym przyszarpać).

    nie powinno przycinac - gry tak, ale nie filmy (nawet full hd);
    jaki kodek przycinal?

  • 13. Data: 2011-04-19 20:03:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Miałem dokładnie takiego kompa przez 4 dni do dokładnie takich zastosowań
    > o jakich piszesz. Nie dał rady. Mimo szybkiego dysku SSD Full HD się
    > cięło. 720p szło ok ale 1080p już nie. Po 4 dniach użerania się z
    > linuxami, xbmc-ami, i takimi tam oddałem tatałajstwo do sklepu

    a "instrukcje obslugi" przeczytales?
    dxva - slowo klucz.

  • 14. Data: 2011-04-19 20:03:52
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Nie CUDA tylko PureVideoHD.

    Zależy od oprogramowania, korzystałem z dekoderów dedykowanych do
    nVidia, w których wprost była informacja o wykorzystaniu CUDA (GPU)

  • 15. Data: 2011-04-19 20:07:15
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > sprawa,
    > że takie filmy to chyba rzadkość, mam tylko jakieś testowe.

    hehe, przeczytalem kolejnego posta
    i zrozumialem, ze nie kazdy wie co to dxva;
    rozumiem, ze Ty tez a wiec:
    wlacz w mpc dxva - proca odciazysz ze hej,
    no i filmy nie beda ciac:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Nvidia_PureVideo

  • 16. Data: 2011-04-19 20:14:43
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zależy od oprogramowania, korzystałem z dekoderów dedykowanych do nVidia,
    > w których wprost była informacja o wykorzystaniu CUDA (GPU)

    tak czy siak Andrzej ma racje - niech chlopak nie zaprzata se glowy CUDA
    tylko skupi sie na PureVideo a jak ma windowsa to na DXVA dokladnie

  • 17. Data: 2011-04-19 20:40:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 22:03:10 +0200, Q napisał(a):

    > a "instrukcje obslugi" przeczytales?
    > dxva - slowo klucz.

    Pod linuksem to akurat raczej słowo "brak klucza" ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 18. Data: 2011-04-19 22:44:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Pod linuksem to akurat raczej słowo "brak klucza" ;)

    jakby uzywal linuxa to by nie mial problemow
    i by wiedzial - o VDPAU rzecz jasna :)

  • 19. Data: 2011-04-20 06:51:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > i zrozumialem, ze nie kazdy wie co to dxva;
    > rozumiem, ze Ty tez a wiec:
    > wlacz w mpc dxva - proca odciazysz ze hej,

    Czy jest jakis soft, ktory by to wykorzystywal do _kompersji_
    a nie odtwarzania h.264? Najlepiej jakby to byl kodek
    widoczny po prostu w systemie do uzycia przez rozne aplikacje...

  • 20. Data: 2011-04-20 07:19:09
    Od: Jarek <j...@f...address.from.pl>

    W dniu 2011-04-19 21:50, Q pisze:

> [...]
    e_PC_z_AMD_Brazos-33863.html

    > http://www.tomshardware.co.uk/gateway-nv51b08u-hp-pa
    villion-dm1z-toshiba-c655d,review-32163-12.html

    Przetestowałem sobie w domu Asusa Eee PC 1215N który jest na "NVIDIA
    ION2 z technologią Optimus" i dwurdzeniowym atomem. Na w/w netbooku film
    w 1080p, 24klatki/s działa bez najmniejszych zacięć pod windows 7 i
    odtwarzaczem mpc-hc. XBMC linuxowe niestety nie udało mi się odpalić -
    chyba to kwestia 2 kart graficznych w tym netbook-u. Więc ZOTAC ZBOX
    HD-ID11 z identycznym chipsetem powinien być ok i to raczej na niego się
    zdecyduję. Proponowany Xtreamer Ultra to też konfiguracja oparta na ION2
    i dwurdzeniowym atomie - tyle, że ma kosztować około 1200zł i jest
    jeszcze nie dostępny.

    pozdrawiam
    Jarek