  • 1. Data: 2011-04-18 18:14:33
    Temat: Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia
    Od: akanid <a...@f...email>

    Panowie co sądzicie o tym monitorze?

    Eizo 23" LCD Foris FS2331
    http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=616598#extra

    Zastosowania typowo domowe: www, poczta, office no i od czasu do czasu
    jakaś gra. Głównie te których na xklocka nie ma.

    W skrócie charakterystyka:
    23", full HD, VA, pilot głośniki i inne duperele. Czytałem sobie różne
    testy i wychodzi mi że starczy do moich zastosowań. i tak se myślę kupić
    bo akurat promo zrobili i o 43% obniżyli cenę.

    akanid

  • 2. Data: 2011-04-19 09:15:28
    Temat: Re: Eizo 23" LCD Foris FS2331 - opinia
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 20:14:33 +0200, akanid napisał(a):

> [...]
    > testy i wychodzi mi że starczy do moich zastosowań. i tak se myślę kupić
    > bo akurat promo zrobili i o 43% obniżyli cenę.

    Przyzwoita rzecz do zastosowań, o których piszesz. :)

    [ Co jak co, ale trzy życzenia dżin z butelki zawsze spełnia: dziewczyny ]
    [ są piękniejsze, kumpli jest więcej i zaczynamy umieć śpiewać... ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2011-04-19 14:38:51
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2011-04-19 11:15, Przemysław Ryk pisze:

    > Przyzwoita rzecz do zastosowań, o których piszesz. :)

    Dzienks :-) W sumie kupiłem bez sprawdzania grupy po poscie :-)
    Napaliłem się. Mam nadzieje, że żałował nie będe. Na razie jest OK
    chociaż ustawienie fabryczne do gier to porażka. Trzeba będzie
    popracować nad ręcznym ustawieniem. Za to ustawienie "paper" do czytania
    to super sprawa!

    akanid

  • 4. Data: 2011-04-19 18:44:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 16:38:51 +0200, akanid napisał(a):

    > Dzienks :-) W sumie kupiłem bez sprawdzania grupy po poscie :-)
    > Napaliłem się.

    Hihihihihihi... ;D

    > Mam nadzieje, że żałował nie będe.

    Moim zdaniem nie powinieneś. Chyba, że od jakiegoś ściągacza z innych krajów
    zanabyłeś, to wtedy możesz mieć trochę przebojów, jeżeli coś padnie.

    > Na razie jest OK chociaż ustawienie fabryczne do gier to porażka. Trzeba
    > będzie popracować nad ręcznym ustawieniem.

    Z ciekawości - co konkretnie z nimi nie tak?

    > Za to ustawienie "paper" do czytania to super sprawa!

    Takie ma być. :) Zainstaluj sobie ScreenManagera Pro i posiedź chwilę nad
    poprzypisywaniem trybów pracy do aplikacji - jedwabiście wygodna rzecz, jak
    przełączasz się Alt+Tab na inny program i się monitor we właściwy dla niego
    (wg. Ciebie oczywiście) tryb automatycznie przełącza. :)

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]

  • 5. Data: 2011-04-19 21:02:06
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:

    > Z ciekawości - co konkretnie z nimi nie tak?

    Jest przyzwyczajony pewnie do oczojebnych TN-ek z przekontrastowaniem ;)

  • 6. Data: 2011-04-19 21:24:42
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 19 Apr 2011 23:02:06 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Jest przyzwyczajony pewnie do oczojebnych TN-ek z przekontrastowaniem ;)

    Akurat FS2331 z tego co kojarzę, to w trybie game włącza stosowanie
    kontrastu dynamicznego i AFAIR wyostrzania krawędzi. Jasność pewnie też
    podbijana - musiałbym sprawdzić. Może to właśnie te aspekty tak autora wątku
    wkurzyły. :)

    [ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 7. Data: 2011-04-20 18:44:46
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2011-04-19 23:24, Przemysław Ryk pisze:
> [...]

    a wcale bo nie :-) Mialem wcześniej 10calowego Hyundaia i bylem
    zadowolony, ustawionego go miałem pod siebie i zadowolony tyz. Ale się
    mały zrobił i 4:3 wiec....

> [...]
    > podbijana - musiałbym sprawdzić. Może to właśnie te aspekty tak autora wątku

    Wyostrza krawędzi i sztucznie podbija kontrasty czyli dokładnie jak piszesz.

    akanid

  • 8. Data: 2011-04-20 18:47:36
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2011-04-19 20:44, Przemysław Ryk pisze:
    > Moim zdaniem nie powinieneś. Chyba, że od jakiegoś ściągacza z innych krajów
    > zanabyłeś, to wtedy możesz mieć trochę przebojów, jeżeli coś padnie.

    Zakup z poważnego i pewnego źródła - komplett.no

> [...]
    > przełączasz się Alt+Tab na inny program i się monitor we właściwy dla niego
    > (wg. Ciebie oczywiście) tryb automatycznie przełącza. :)

    Dziękuje bardzo za rade. Na pewno obadam jak tylko znajdę trochę więcej
    czasu.

    akanid

  • 9. Data: 2011-04-21 08:58:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 20:44:46 +0200, akanid napisał(a):

    (ciach...)

    > Wyostrza krawędzi i sztucznie podbija kontrasty czyli dokładnie jak piszesz.

    Regulacja tego jest (ja właśnie ślęczę nad tłumaczeniem instrukcji do
    FS2331), więc sobie można poustawiać wszystko zgodnie z życzeniem. :D

    [ Bras: When nobody knows nothing... somebody knows something. ]
    [ ("CSI 9x23 Hog Heaven") ]

  • 10. Data: 2011-04-21 08:58:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Apr 2011 20:47:36 +0200, akanid napisał(a):

    > Zakup z poważnego i pewnego źródła - komplett.no

    Znaczy się - mieszkasz też poza Polskę? :)

    > Dziękuje bardzo za rade. Na pewno obadam jak tylko znajdę trochę więcej
    > czasu.

    Powodzenia. :)

    [ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
    [ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu. (Craig David) ]