  • 1. Data: 2011-04-19 06:21:01
    Temat: czy jest możliwość przetestowania mostka północnego?
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    Jeszcze raz ja :)
    Pzy zmianie obudowy zauwarzyłem ukruszenia na na mostku północnym.
    Nie wiem, czy to zrobiłem ja, czy nie.. w każdym razie poskładałem to pudło.
    I teraz mam wydaje mi się że płyta wolniej wykrywa dyski (istalacja windy),
    czy np. wolniej boot'uje z płyty.

    W programie everest pokazuje kontroler pamięci, aktywny tryb PCI Express
    itd. Tylko pytanie, czy to jest informacja o mikroukładzie, czy też jest to
    równoznaczne z działaniem funkcji mikroukładu.

    Nie wiem, czy mostek może być uszkodzony i powiedzmy działać, ale nie
    spełniać wszystkich fukcji... Jestem zielony ztego tematu.

    Czy da się go pzretestować jakimś programem, lub jakkolwiek zdiagnozować?

    --
    Dziękuję z góry
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-19 06:39:32
    Temat: Re: czy jest mo?liwo?? przetestowania mostka p??nocnego?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-19 08:21, Taz wrote:
    > Witam,
    > Jeszcze raz ja :)
    > Pzy zmianie obudowy zauwarzy?em ukruszenia na na mostku p?nocnym.
    > Nie wiem, czy to zrobi?em ja, czy nie.. w ka?dym razie posk?ada?em to pud?o.
    > I teraz mam wydaje mi si? ?e p?yta wolniej wykrywa dyski (istalacja windy),
    > czy np. wolniej boot'uje z p?yty.

    To co widzisz jako układ scalony to de facto jego obudowa, sama płytka
    jest znacznie mniejsza i znajduje się zazwyczaj w środku obudowy. Szansa
    uszkodzenia układu jest tym samym minimalna, gdyby jednak tak się stało
    na 99% komputer przestałby całkowicie funkcjonować.

    Zaproś osobę, która się zna - niech Ci skonfiguruje komputer. Z tego co
    widzę sporo w nim zmieniasz.