  • 1. Data: 2011-09-18 09:22:29
    Temat: najtansza oferta na karte z internetem.
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    Bede w Polsce jakis miesiac i potrzebuje karte prapayd z najtanszym
    doladowaniem ktora bedzie miec tez internet.
    Bardziej nacisk klade na internet wiec nie musi miec darmowych minut czy
    pakietow setek sms-ow:)
    Przegladajac oferty operatorow sie pogubilem i z braku praktyki tematu w
    Polsce kompletnie nie wiem o co biega w tych ofertach. Czy bylby ktos na
    tyle uprzejmu i napisal mi na zasadzie takiej: za 20zl czy 50zl masz 1gb,
    0.5gb internetu, 100minut itp.
    Dzieki serdeczne.

  • 2. Data: 2011-09-18 10:17:49
    Temat: Re: najtansza oferta na karte z internetem.
    Od: Darek <d...@g...com>

> [...]
    > tyle uprzejmu i napisal mi na zasadzie takiej: za 20zl czy 50zl masz 1gb,

    Proponuje jedna z tych dwoch ofert:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=2
    http://internet.plus.pl/indywidualni/promocje/plus-i
    nternet-na-karte
    Obydwie oferty dzialaja w ten sposob, ze po doladowaniu dostajesz
    bonusowy pakiet transferu, a calosc kwoty masz do wygadania. Orange
    jest nieco tanszy, bo doladowujac za 25 zl masz 1GB i do wygadania ok.
    86 min (29 gr/min) ważne 30 dni. W Plusie jak doladujesz za 30 zl to
    masz też 1 GB, ale tylko ok. 31 min (80 gr/min) ważne 30 dni.
    Oczywiscie gdybys chcial miec wiecej GB, albo dluzsza waznosc konta to
    musisz doladowac wieksza kwota.

  • 3. Data: 2011-09-19 09:55:01
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > masz też 1 GB, ale tylko ok. 31 min (80 gr/min) ważne 30 dni.
    > Oczywiscie gdybys chcial miec wiecej GB, albo dluzsza waznosc konta to

    Dzieki!
    Czyli przy orange musze miec 45zl. Czy da sie to zalatwic w salonie oiange -
    to znaczy starter plus te aktywacje, doladowania itp. czy ja to musze jakos
    potem kodami robic? Chodzi mi o to by cos nie po,ylic, bo jak wspomnialem
    kompletnie nie zyje tymi sprawami w Polsce a jest to strasznie
    skomplikowane. W UK kupujesz doladowanie i juz tam wszystko jest, nic nie
    muszisz aktywowac zadnymi kodami:) poza tym starter jest za darmo (karta
    sim) i jest wazna ok. rok czasu by przedluzyc waznosc karty wystarczy
    odebrac polaczenie.

  • 4. Data: 2011-09-20 05:08:23
    Od: Darek <d...@g...com>

> [...]
    > muszisz aktywowac zadnymi kodami:) poza tym starter jest za darmo (karta
    > sim) i jest wazna ok. rok czasu by przedluzyc waznosc karty wystarczy

    Nie wiem dlaczego napisales, ze musisz miec 45 zl.
    Starter Orange i doladowania mozna kupic w wiekszosci kioskow, nie
    musisz isc do salonu.
    Kupujesz dowolny starter Orange, nie musi być to "Orange Free na
    Karte", moze byc POP albo Orange Go, albo inny. Potem przechodzisz na
    taryfe "Orange Free na Karte"wpisujac kod *101*40# i potwierdzajac
    zielona sluchawka (oczywiscie ten sim musi byc w telefonie).
    Potem doladowujesz konto np. za 30 zl. Doladowanie mozesz tez kupic w
    kiosku.
    Do sprawdzania ile GB masz do wykorzystania proponuje zalozyc konto na
    http://www.orange.pl/portal/ecare

  • 5. Data: 2011-09-20 07:57:55
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 20-09-2011 07:08, Darek rzecze:

    > Do sprawdzania ile GB masz do wykorzystania proponuje zalozyc konto na
    > http://www.orange.pl/portal/ecare

    To dowcip, prawda?

    Kod *100*1*2#
    - przyjdzie sms ze stanem megabajtów.

    Jeśli to modem, nie telefon, to kod USSD
    podasz komendą AT+CUSD, sms odczytasz przez AT+CMGL.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2011-09-20 12:38:14
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Darek" <d...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Nie wiem dlaczego napisales, ze musisz miec 45 zl.

    Starter Orange Free na kartę - 20zl plus Karta zdrapka Orange 25 zl jako
    doladownie to jest 45zl.

    > Starter Orange i doladowania mozna kupic w wiekszosci kioskow, nie
    > musisz isc do salonu.

    Spoko:) Jak sadze na lotnisku bedzie:))

> [...]
    > taryfe "Orange Free na Karte"wpisujac kod *101*40# i potwierdzajac
    > zielona sluchawka (oczywiscie ten sim musi byc w telefonie).

    Czy startery POP lub Go sa tansze?
    Czyli tak: ide do kiosku i prosze o starter orange (dowolny) wpisuje kod
    *101*40#
    Dostaje jakies potwierdzenie o zmianie taryfy, po czym prosze w kiosku o
    doladowanie za 25zl i juz w telefonie (nie modem!) mam 1gb internetu - czy
    dobrze rozumiem?

  • 7. Data: 2011-09-20 17:54:55
    Od: Darek <d...@g...com>

    > Czy startery POP lub Go sa tansze?

    Z tego co widze na orange.pl to ceny starterow Orange Go zaczynaja sie
    od 5 zl, wiec powinno sie dac je kupic.

> [...]
    > doladowanie za 25zl i juz w telefonie (nie modem!) mam 1gb internetu - czy

    Tak, dokladnie.
    Nie pamietam tylko ile sie czeka na zmiane taryfy (bo to robilem
    ostatnio ponad rok temu), ale chyba to jest w ciagu kilku minut. Moze
    ktos ostatnio to robil to ma swieze info na ten temat.

  • 8. Data: 2011-09-20 22:35:18
    Od: pmlb <b...@d...pl>

    On 20/09/2011 18:54, Darek wrote:

> [...]
    > ostatnio ponad rok temu), ale chyba to jest w ciagu kilku minut. Moze
    > ktos ostatnio to robil to ma swieze info na ten temat.

    Dokladnie o taka "lopatologie" mi chodzilo:))

  • 9. Data: 2011-09-21 04:58:49
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 20-09-2011 19:54, Darek rzecze:

    > Tak, dokladnie.

    A można powiedzieć, po co te kombinacje i płacenie 5+25 zł
    żeby mieć 1GB, skoro starter Free z 1GB na start kupi się w byle kiosku
    za 20 zł? Dla 1 GB zwyczajnie nie opłaca się doładowywać,
    lepiej wywalić sim do śmieci i kupić drugi- ot, taka polityka opa.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 10. Data: 2011-09-21 10:25:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-21 06:58:49 +0200, Dominik & Co

    Ważny 14 dni?

    --
    Bydlę