    From: Darek <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: najtansza oferta na karte z internetem.
    Date: Sun, 18 Sep 2011 03:17:49 -0700 (PDT)

    > Bede w Polsce jakis miesiac i potrzebuje karte prapayd z najtanszym
    > doladowaniem ktora bedzie miec tez internet.
    > Bardziej nacisk klade na internet wiec nie musi miec darmowych minut czy
    > pakietow setek sms-ow:)
    > Przegladajac oferty operatorow sie pogubilem i z braku praktyki tematu w
    > Polsce kompletnie nie wiem o co biega w tych ofertach. Czy bylby ktos na
    > tyle uprzejmu i napisal mi na zasadzie takiej: za 20zl czy 50zl masz 1gb,
    > 0.5gb internetu, 100minut itp.

    Proponuje jedna z tych dwoch ofert:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_free_pr
    e_discover?selectedTab=2
    http://internet.plus.pl/indywidualni/promocje/plus-i
    nternet-na-karte
    Obydwie oferty dzialaja w ten sposob, ze po doladowaniu dostajesz
    bonusowy pakiet transferu, a calosc kwoty masz do wygadania. Orange
    jest nieco tanszy, bo doladowujac za 25 zl masz 1GB i do wygadania ok.
    86 min (29 gr/min) ważne 30 dni. W Plusie jak doladujesz za 30 zl to
    masz też 1 GB, ale tylko ok. 31 min (80 gr/min) ważne 30 dni.
    Oczywiscie gdybys chcial miec wiecej GB, albo dluzsza waznosc konta to
    musisz doladowac wieksza kwota.