  • 11. Data: 2011-09-21 13:34:41
    Temat: Re: najtansza oferta na karte z internetem.
    Od: Darek <d...@g...com>

    > A można powiedzieć, po co te kombinacje i płacenie 5+25 zł
    > żeby mieć 1GB, skoro starter Free z 1GB na start kupi się w byle kiosku
    > za 20 zł? Dla 1 GB zwyczajnie nie opłaca się doładowywać,
    > lepiej wywalić sim do śmieci i kupić drugi- ot, taka polityka opa.

    Rzeczywiscie, tak jest najprosciej. Nie wiedzialem, ze jest taka
    opcja.
    I waznosc tego sima jest 30 dni bez dodatkowego doladowania:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_starters
    ?category=STARTER_2&articleId=5188842

  • 12. Data: 2011-09-22 06:09:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 21-09-2011 12:25, Bydlę rzecze:

    > Ważny 14 dni?

    Miesiąc. A przynajmniej tyle miał, jak na wakacje kupowałem.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 13. Data: 2011-09-22 17:12:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 08:09:43 +0200, Dominik & Co
    <d...@c...invalid> said:

    > W dniu 21-09-2011 12:25, Bydlę rzecze:

    > Miesiąc. A przynajmniej tyle miał, jak na wakacje kupowałem.

    OK, dziękuję za informację.

    --
    Bydlę