    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: najtansza oferta na karte z internetem.
    Date: Tue, 20 Sep 2011 13:38:14 +0100

    "Darek" <d...@g...com> wrote in message
    news:f6ce7488-f8fc-4bfd-a3ac-632b54d40d7b@s3g2000vbx
    .googlegroups.com...

    > Nie wiem dlaczego napisales, ze musisz miec 45 zl.

    Starter Orange Free na kartę - 20zl plus Karta zdrapka Orange 25 zl jako
    doladownie to jest 45zl.

    > Starter Orange i doladowania mozna kupic w wiekszosci kioskow, nie
    > musisz isc do salonu.

    Spoko:) Jak sadze na lotnisku bedzie:))

    > Kupujesz dowolny starter Orange, nie musi być to "Orange Free na
    > Karte", moze byc POP albo Orange Go, albo inny. Potem przechodzisz na
    > taryfe "Orange Free na Karte"wpisujac kod *101*40# i potwierdzajac
    > zielona sluchawka (oczywiscie ten sim musi byc w telefonie).

    Czy startery POP lub Go sa tansze?
    Czyli tak: ide do kiosku i prosze o starter orange (dowolny) wpisuje kod
    *101*40#
    Dostaje jakies potwierdzenie o zmianie taryfy, po czym prosze w kiosku o
    doladowanie za 25zl i juz w telefonie (nie modem!) mam 1gb internetu - czy
    dobrze rozumiem?