  • 21. Data: 2011-05-23 19:45:37
    Temat: Re: najlepszy wybór karta graficzna do 150zł
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > po przyjrzeniu się propozycjom, postanowiłem deczko podwyższyć,
    > ale już naprawdę nic wyżej max 205zł z wysyłką
    >
    > hd4670 lub hd5570, link allegro: http://skroc.pl/grafa

    A może:

    http://allegro.pl/nvidia-9800gt-512mb-256bit-9800-gt
    -gwarancja-i1611824442.html

    Pzdr, OMSON

  • 22. Data: 2011-05-23 19:51:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A może:
    >
    > http://allegro.pl/nvidia-9800gt-512mb-256bit-9800-gt
    -gwarancja-i1611824442.html

    z geforce już zrezygnowałem, za dużo żre prądu

  • 23. Data: 2011-05-23 20:23:11
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    zlotowinfo pisze:

    > z geforce już zrezygnowałem, za dużo żre prądu

    To w takim razie przychylałbym się do propozycji Q tj. HD5670.

    Na Allegro widzę 2 aukcje (ok 250 zł z wysyłką):
    http://allegro.pl/super-xfx-ati-radeon-hd5670-1gb-bo
    x-sklep-wawa-hit-i1607737421.html
    http://allegro.pl/karta-graf-powerc-hd5670-1gb-ddr3-
    128bit-50355-i1614121476.html

    Pzdr, OMSON

  • 24. Data: 2011-05-23 20:27:27
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    A propos - na HD5650/1GB mobile i 2GB DDR3 (Win7 64bit) płynnie szła
    Arcania Gothic 4, Dead Space 2 na full przy 1366x768, natomiast The
    Witcher 2 idzie na Low przy tej rozdziałce ale nie zarywa...
    Także HD5670/1GB powinna Ci starczyć. TDP ma na poziomie 60W.

    Pzdr, OMSON

  • 25. Data: 2011-05-23 21:53:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak jak napisalem albo nvidia 8600 albo 8800 w tej cenie. Uzywam
    > 8800GTS i jakby nie to ze to scierwo sie grzeje to bym ja dawno
    > wymienil, problem w tym ze za karte z porownywalna wydajnoscia trzeba
    > zabulic minimum 500zl.

    Z tym 500zl to troche przesadzasz -
    - nowe hd 5770 stoja po 400zl i nie ustepuja 8800gt.

    Tak czy siak po co mu grzejnik jak za 200-300zl
    moze miec nowego, chlodnego hd 5670,
    na ktorym tez sobie pogra i w wielu grach
    nie bedzie widzial roznicy miedzy swoja karta a 8800gt.

    8800gt to bardzo fajna (choc stara) karta,
    ale zauwaz, ze coraz wiecej osob ceni sobie cisze :).

  • 26. Data: 2011-05-23 22:13:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > 8800gt to bardzo fajna (choc stara) karta,
    > ale zauwaz, ze coraz wiecej osob ceni sobie cisze :).

    ...i niskie rachunki za prąd

  • 27. Data: 2011-05-23 22:15:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > z geforce już zrezygnowałem, za dużo żre prądu

    Jesli zalezy Tobie bardziej na ciszy i zuzyciu energii
    (zwlaszcza na niskim poborze w "idle")
    niz na szybkosci, to idealnym bedzie hd 5570 -
    - one cos ok. 8W biora (idle).

    hd 5670/5750 kolo tez sa oszczedne -
    - ok.13-15W (idle).

    Dla porownania 9500gt (ok 2-3x wolniejsza niz 9600gt)
    bierze ok 20W (idle), 9800gt ok. 40W
    a taki 8800gt ponad 50W.

  • 28. Data: 2011-05-23 22:36:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ...i niskie rachunki za prąd

    Akurat cisze cenie sobie znaczniej niz zuzycie energii
    a to, ze akurat cisza i energoszczednosc ida w parze - no coz :).

    Co do rachunkow, to stanowczo dramatyzujesz:
    opłata przesyłowa zmienna + energia czynna całodobowa:
    0.4562[zł/kWh] netto

    30[dni]*10[h]*(8800gt@50[W]-hd5570@10[W])/1000*
    *0.4562[zł/kWh]*1.23[VAT] = 6.73[zl]
    - tyle zaoszczedzisz co miesiac siedzac 10h dziennie
    nad pakietem ofisa jesli zamiast 8800gt kupisz hd5570.

  • 29. Data: 2011-05-23 23:50:15
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> w wiadomości
    news:ire5sc$r0t$1@node2.news.atman.pl napisał(a):
    > a na Radeonach HD4670\HD5570 ??
    Bez problemów. W Wiedźminie 2 na minimalnych detalach ale chodzi płynnie
    bez zacięć a w Trainz 2006 to nie będzie żadnych problemów.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 30. Data: 2011-05-24 06:10:13
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Q napisał:

> [...]
    > *0.4562[zł/kWh]*1.23[VAT] = 6.73[zl]
    > - tyle zaoszczedzisz co miesiac siedzac 10h dziennie
    > nad pakietem ofisa jesli zamiast 8800gt kupisz hd5570.

    Czyli warto do karty doplacic 60-100 zlotych, jesli nie wymienia sie jej
    co miesiac, bo zamiast zaplacic do elektrowni ma sie po prostu lepsza
    karte - cichsza, zimniejsza...