  • 1. Data: 2011-05-23 08:30:39
    Temat: najlepszy wybór karta graficzna do 150zł
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam najlepszej karty graficznej w cenie ok. 100 - 150zł
    do gier, wiadomo cudów za tę cenę nie będzie, ale takie fundusze

  • 2. Data: 2011-05-23 08:42:29
    Temat: Re: najlepszy wybór karta graficzna do 150zł
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 10:30, zlotowinfo pisze:
    > szukam najlepszej karty graficznej w cenie ok. 100 - 150zł
    > do gier, wiadomo cudów za tę cenę nie będzie, ale takie fundusze

    Albo 8600 albo 8800GTs tylko ze te scierwa grzeja sie jak piekarnik.

  • 3. Data: 2011-05-23 09:07:22
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 23-05-2011 o 10:30:39 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > szukam najlepszej karty graficznej w cenie ok. 100 - 150zł
    > do gier, wiadomo cudów za tę cenę nie będzie, ale takie fundusze

    Zintegrowana.

    A co masz obecnie: na jakim złączu, jakiej płycie itd.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2011-05-23 09:13:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> napisał w
    wiadomości news:op.vvxfmkue8woxnu@organ--5...

    > Zintegrowana.

    brak

    > A co masz obecnie: na jakim złączu, jakiej płycie itd.

    zjarana 2600xt pasywna ale z zamontowanym wentylem 12cm na 5v

  • 5. Data: 2011-05-23 09:14:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Arkady" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Albo 8600 albo 8800GTs tylko ze te scierwa grzeja sie jak piekarnik.

    grzejników raczej nie chciałem, ostatnio ciepłe lata mamy

  • 6. Data: 2011-05-23 09:27:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    na razie moj typ to:
    GIGABYTE Radeon HD4550 512MB DDR3 600/1600 BOX

  • 7. Data: 2011-05-23 09:29:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > szukam najlepszej karty graficznej w cenie ok. 100 - 150zł
    > do gier, wiadomo cudów za tę cenę nie będzie, ale takie fundusze

    do 150zl to moze hd4650, ew. hd5450, ew. gt9500,
    ale lepiej dorzuc z 60zl i kup hd5670 -
    - zaplacisz ok 30-50% wiecej, ale przelozy sie to
    na znacznie wiekszy wzrost wydajnosci;

  • 8. Data: 2011-05-23 09:32:49
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 11:29, Q pisze:

    > do 150zl to moze hd4650, ew. hd5450, ew. gt9500,
    > ale lepiej dorzuc z 60zl i kup hd5670 -
    > - zaplacisz ok 30-50% wiecej, ale przelozy sie to
    > na znacznie wiekszy wzrost wydajnosci;

    Te radeony to kupa gowna nawet na GTA4 tna klatka po klatce o
    starcrafcie nie wspomne.

  • 9. Data: 2011-05-23 09:40:37
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Te radeony to kupa gowna nawet na GTA4 tna klatka po klatce o
    > starcrafcie nie wspomne.

    Nie mowie, ze nie masz racji,
    ale jeszcze raz przeczytaj watek, pomysl i potem napisz :)

  • 10. Data: 2011-05-23 09:41:37
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 11:40, Q pisze:

    > Nie mowie, ze nie masz racji,
    > ale jeszcze raz przeczytaj watek, pomysl i potem napisz :)

    Tak jak napisalem albo nvidia 8600 albo 8800 w tej cenie. Uzywam
    8800GTS i jakby nie to ze to scierwo sie grzeje to bym ja dawno
    wymienil, problem w tym ze za karte z porownywalna wydajnoscia trzeba
    zabulic minimum 500zl.