  • 1. Data: 2011-05-21 19:39:22
    Temat: AMD Atlon 64 3700+ temperatury
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Potrzebuję porady w jeszcze jednej sprawie.

    Na procesorze wymienionym w temacie mam aluminiowy
    radiator z zamontowanym wentylatorem 80mm.

    Kręci około 1800obr./min
    Złącze 3 pin (brak PWM)

    Temperatura procesora w spoczynku 0k 38 - 40 *C
    Everest pokazuje jeszcze "temperaturę diody procesora",
    która jest 8 - 10 *C wyższa niż procesora.

    Przy średnim obciążeniu
    Procesor 45*C
    Dioda procesora ok 50*C

    Po włączeniu Prime 95 przez godzinę:
    Procesor do ok. 58*C
    Dioda procesora do ok. 65 *C

    Wiem, że to mało profesjonalne chłodzenie.
    Podawane są różne temperatury przez różnych użytkowników
    dla tego procesora.

    Czy wartości mieszczą się w normie, czy lepiej zakupić wydajniejsze
    chłodzenie? A może po prostu wentylator o większej prędkości na raiator?

    --
    Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-21 19:43:40
    Temat: Re: AMD Atlon 64 3700+ temperatury
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2011 21:39:22 +0200, Taz napisał(a):

    > Czy wartości mieszczą się w normie

    IMO bardzo fajnie, sam chciałbym tak mieć :)
    --
    Jacek