  • 11. Data: 2011-05-23 10:11:25
    Temat: Re: najlepszy wybór karta graficzna do 150zł
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 23-05-2011 o 11:27:59 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > na razie moj typ to:
    > GIGABYTE Radeon HD4550 512MB DDR3 600/1600 BOX

    jak ma być budżetowo, to rozważyłbym w Agito to:
    Gainward GeForce 9500 GT 512MB DDR2 - 144 zł (pasywne chłodzenie)
    ZOTAC GeForce 220 GT Synergy Edition 512MB DDR2 - 141 zł

    Chociaż...
    W testach Radeon HD 6450 bije tego 220 GT.
    Sapphire Radeon HD 6450 512MB DDR3 - 147 zł
    --
    Brak sygnaturki.

  • 12. Data: 2011-05-23 11:42:30
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    po przyjrzeniu się propozycjom, postanowiłem deczko podwyższyć,
    ale już naprawdę nic wyżej max 205zł z wysyłką

    hd4670 lub hd5570, link allegro: http://skroc.pl/grafa

  • 13. Data: 2011-05-23 11:51:40
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-23 13:42, zlotowinfo pisze:
    > po przyjrzeniu się propozycjom, postanowiłem deczko podwyższyć,
    > ale już naprawdę nic wyżej max 205zł z wysyłką

    hehe, ja jak kupowałem celowałem w 250-300 zł. Po przeczytaniu wielu
    opini i dyskusjach kupiłem za 750 zł. :)

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2011-05-23 13:10:27
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 13:42, zlotowinfo pisze:
    > po przyjrzeniu się propozycjom, postanowiłem deczko podwyższyć,
    > ale już naprawdę nic wyżej max 205zł z wysyłką
    >
    > hd4670 lub hd5570, link allegro: http://skroc.pl/grafa

    Tak jaki napisalem wczesniej te radki nie staly nawet kolo nvidii 8600
    tak wiec twoj wybor to kasa wywalona w bloto jesli to ma byc do gier.

    HD5570 kupilem bo miala byc super alternatywa dla 8600 ale okazalo sie
    ze to gowno nawet w 30 procentach nie ma wydajnosci 8600 o 8800GTS nie
    wspomne bo mam obie.

  • 15. Data: 2011-05-23 13:48:41
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > HD5570 kupilem bo miala byc super alternatywa dla 8600 ale okazalo sie ze
    > to gowno nawet w 30 procentach nie ma wydajnosci 8600 o 8800GTS nie
    > wspomne bo mam obie.

    Dlaczego tak sądzisz? W testach 3dmark ten Radeon jest jakieś 30-40% szybszy
    od 8600. Problemem mogą być niektóre gry oraz to, że jednak karty AMD gorzej
    sobie radzą pod XP.

  • 16. Data: 2011-05-23 16:17:45
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Arkady napisał:

    > Tak jak napisalem albo nvidia 8600 albo 8800 w tej cenie. Uzywam
    > 8800GTS i jakby nie to ze to scierwo sie grzeje to bym ja dawno
    > wymienil, problem w tym ze za karte z porownywalna wydajnoscia trzeba
    > zabulic minimum 500zl.

    A ile zaplaciles za prad przez to, ze sie grzala i produkowala ciepelko
    podbijajac ci licznik? :)

    Ekono to karta bioraca 45W pod obciazeniem, ale to sie przeklada na kase
    za prad potem..

  • 17. Data: 2011-05-23 16:27:59
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a czy na tych kartach da się pograć w symulatora kolei Trainz 2006 -
    2010 lub Wiedzmin,a 2, tego co teraz reklamują ??

  • 18. Data: 2011-05-23 17:11:18
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 18:27, Gupik pisze:
    > a czy na tych kartach da się pograć w symulatora kolei Trainz 2006 -
    > 2010 lub Wiedzmin,a 2, tego co teraz reklamują ??

    Na 8800 i 8600 spokojnie.

  • 19. Data: 2011-05-23 17:34:06
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a na Radeonach HD4670\HD5570 ??