  • 21. Data: 2011-02-19 13:21:23
    Temat: Re: myszka na 2 lata
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 18.02.2011 11:33, Piotr Rezmer pisze:
    > to rozwiązuje problem myszy "biurowej", nie uratuje "podróżującej"

    1) Przy znacznie mniejszym obciążeniu i tak wytrzyma dłużej.

    2) Jako "podróżną" możesz chyba kupić typową przenośną mysz
    ze zwijanym kablem, przewidzianą do takich zastosowań?
    Będzie ona malutka, ale wcale się na takich źle nie pra-
    cuje, dopóki to jest praca dorywcza w terenie a nie pre-
    cyzyjna w biurze.

    > Kable zasilacza mają większy zapas, ale podsunąłeś mi ciekawy pomysł. Przecież
    kabel myszy mógłby być wypinalny, np. mini USB.

    Nie ma chyba takich myszy. Dodatkowy koszt bez większych
    zysków użytkowych oraz dodatkowy punkt możliwej awarii
    (pewnie by się często wyłamywały te gniazda/wtyczki z ko-
    lei).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 22. Data: 2011-02-19 16:30:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr Rezmer wrote:

    > Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
    > -ciężka (dwa akumulatory AAA)
    > -nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć może
    > to zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

    hm...

    mam zestaw Microsoftu klawiatrua i myszka bez przewodowe...

    baterie zmieniam tak raz na 0.5 roku, a spędzam przed kompem sporo czasu.

    Zacznij kupowac markowe produkty.

  • 23. Data: 2011-02-19 16:39:47
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Nie ma chyba takich myszy. Dodatkowy koszt bez większych
    > zysków użytkowych oraz dodatkowy punkt możliwej awarii
    > (pewnie by się często wyłamywały te gniazda/wtyczki z ko-
    > lei).

    Jak nie ma jak są:)
    Bezprzewodowe, które można używać z wpiętym kabelkiem jak są rozładowane.

  • 24. Data: 2011-02-19 19:33:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Maciek pisze:
    > Logitech RX1000

    Oglądałem ten model ale widzę, że nie ma bocznych przycisków, które
    bardzo przydają się w przeglądarkach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2011-02-19 19:34:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Maciek pisze:
    > Logitech NX50

    Ta też nie ma bocznych przycisków back/forward :(

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2011-02-19 19:37:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Lagod pisze:
    > IntelliMouse Optical 1.1
    Ta wygląda na ciekawą, chyba jest duża i w miarę wygodna, a jak z
    bocznymi przyciskami, jest 1 czy dwa?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 27. Data: 2011-02-19 19:43:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    radar pisze:
    > Logitech U96

    Niestety, też nie ma bocznych przycisków back/forward a te są bardzo
    przydatne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2011-02-19 19:47:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    diverek pisze:
    > Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0

    To rzeczywiście dość interesujący model. Ma boczne przyciski, rolkę i
    wydaje się wyprofilowany dla praworęcznych. Aktualnie w A4 Swop-80 aka
    office 8k, brakuje mi oparcia dla 4 i 5 palca.

    PS: Może da się zamówić gdzieś indywidualnie model myszki dopasowany do
    ręki? Tak jak meble na wymiar?

    --
    pozdrawiam
    Piotr