  • 11. Data: 2011-02-18 09:57:44
    Temat: Re: myszka na 2 lata
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Piotr Rezmer wrote:

    > Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
    > -ciężka (dwa akumulatory AAA)

    dwa AAA i ciężka???

    > -nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator.

    Mam akurat dość małą gabarytowo esperanzę EM117 na BT i bateryjki
    wymieniam moża raz 4-5 miesięcy? nie pamiętam kiedy ostatnio...

    --
    Wojtek

  • 12. Data: 2011-02-18 10:09:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 18.02.2011 10:16, Piotr Rezmer pisze:
    > Codziennie po pracy w biurze zwijam zasilacz, mysz i do plecaka. Plecack do
    bagażnika. I tak 5 razy w tygodniu. Wizyta u klienta -> dodatkowe wyginanie kabli.

    1) Tak się kończy używanie komputera przenośnego w biurze
    jako podstawowego stanowiska pracy.

    2) Nie możesz kupić osobnej myszy do biura i jej nie zabie-
    rać ze sobą?

    3) Inaczej zwijaj kabel. Szczególnie zostawiaj luźną pętlę
    zaraz za wyjściem kabla z myszy. Najgorszym błędem jest
    (niekoniecznie nawet bardzo mocne) zaciągnięcie kabla tak,
    że w tym miejscu powstaje naprężenie kabla opartego o
    krawędź obudowy.

    4) Zastanawiasz się, kiedy przetrą Ci się kable zasilacza? :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 13. Data: 2011-02-18 10:33:13
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Radosław Sokół pisze:
    > 2) Nie możesz kupić osobnej myszy do biura i jej nie zabie-
    > rać ze sobą?

    to rozwiązuje problem myszy "biurowej", nie uratuje "podróżującej"

> [...]
    > (niekoniecznie nawet bardzo mocne) zaciągnięcie kabla tak,
    > że w tym miejscu powstaje naprężenie kabla opartego o

    Pomyślę o staranności ale bez gwarancji :)

    > 4) Zastanawiasz się, kiedy przetrą Ci się kable zasilacza? :)

    Kable zasilacza mają większy zapas, ale podsunąłeś mi ciekawy pomysł.
    Przecież kabel myszy mógłby być wypinalny, np. mini USB.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2011-02-18 12:10:51
    Od: diverek <U...@o...pl>

    W dniu 2011-02-18 07:33, Piotr Rezmer pisze:

    > Jestem fanem dużych/wielkich lekkich myszek przewodowych.

    Szkoda, że nie można już nigdzie kupić ogoniastego Microsoft
    IntelliMouse Explorer 4.0.
    Co prawda używam z komputerem stacjonarnym i za często raczej nie
    wypinam, ale za to bardzo intensywnie. Mysz kupiona pod koniec marca
    2004r. Niedługo skończy 7 lat. Działa nadal bez zarzutu, jak nowa. Tylko
    rolka już nie jest biało-przeźroczysta lecz żółta :)

    --
    Pozdrowienia,
    diverek

  • 15. Data: 2011-02-18 13:02:38
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-02-18 10:02, Lagod pisze:

    > No tak. widać to reguła. A4tech-dobre myszki ale na krótko. Też miałem
    > kilka, też wymiękały po ~roku, teraz używam MS od 5 lat, ale niski
    > model, IntelliMouse Optical 1.1

    mam A4 GreatEye od jakis 7 lat i jest jak nowa :) Ale to byly czasy
    kiedy najtansza myszka optyczna kosztowala 50 zl to i producentom nie
    oplacalo sie oszczedzac na plastiku.

    --
    the_foe

  • 16. Data: 2011-02-18 13:06:01
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 18/02/2011 10:09, Radosław Sokół wrote:

    > 1) Tak się kończy używanie komputera przenośnego w biurze
    > jako podstawowego stanowiska pracy.

    here we go again...

    Kamil

  • 17. Data: 2011-02-18 16:08:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > obniżyć zużycie do 1/2 lata. Aktualnie używam A4 office 8k. Czy są
    > producenci którzy oferują trwalsze wyroby w niewysokiej cenie?

    A4Tech OP-3D
    http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/203941

    Już 4 rok. Poprzednia działała 5 lat i wyrobił się lewy przycisk.

  • 18. Data: 2011-02-18 19:06:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <...@...z> napisał w wiadomości

    > U mnie czas przeżycia myszki "ogoniastej" jest znacznie większy niż
    > bezprzewodowej. Wszystko z tego powodu, że ta pierwsza jak spada ze stołu
    > to zawiśnie nad podłogą, a druga nie... A uszkodzony przewód (łamie się
    > tam gdzie powinna być odgiętka) to 5 minut roboty łącznie z grzaniem
    > lutownicy i szukaniem śrubokręta - u mnie a4tech rocznik 2003 w ciągłej
    > służbie :)

    hmm
    No to namówiłeś mnie do naprawy przewodu do Microsoft IntelliMouse Optical,
    bo tak leży od 2 tygodni a teraz jadę na Dell'owskiej (ma gorszą optykę
    niestety)
    Bo poza ułamanym kabelkiem co jakieś 3 lata to jest niedozajechania i
    precyzyjna oraz nie śfiruje na błyszczącym blacie drewnianym.
    Rocznik - hmm.. chyba jeszcze starszy niż Twoja

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2011-02-18 19:39:03
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> napisał(a):

    >Miałem kiedyś bezprzewodową ale miała dwie istotne wady:
    >-ciężka (dwa akumulatory AAA)
    >-nie pozwala slęczeć godzinami przy PC - pada akumulator. choć może to
    >zaleta: ochrona przed pracocholizmem.

    Mam bezprzewodowego Logitecha M510
    Czas pracy na 2 akku - 2 lata, ale co Tobie moze byc istotne
    mysz dziala tez na 1 paluszku. W zestawie dostajesz odbiornik
    unifying do ktorego mozesz podlaczac inne urzadzenia Logitecha
    pracujace w tym standardzie.

  • 20. Data: 2011-02-18 22:26:34
    Od: "eFTe" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > No tak. widać to reguła. A4tech-dobre myszki ale na krótko.

    Hmm, moja ciągnie od 1997. Ma irytujące cechy bo np. kursor lubi czasem sam
    z siebie.. myszkować. Wystarczy trochę ruszyć i staje, więc bardzo to nie
    przeszkadza. Czasami też podryguje, jak jakiś paproch jest pod diodą -
    trzeba przedmuchać. Głośna grzechotka przy kółkach. Poza tym jednak -
    niezniszcalna. Zdarzało mi się walić w nią z góry z piąchy (życie generuje
    stresujące momenty - lepiej walnąć w mysz, niż w siostrę czy żonę ;). Wtedy
    najwyżej zacinał się jeden przycisk. Naprawiał się z następnym walnięciu
    (lub kilku). Raz tylko rozbierałem żeby wyczyścić i podkleić ogonek który
    zanadto się wysunął. Aha, jako nowa była "srebrna". Teraz 90% "srebra" się
    starło. No nie jest najpiękniejsza, ale jakegoś rozsądnego rozmiaru Logitech
    (lubię mieć za co złapać) kosztuje więcej niż jest wart moj pecet.

    pzdr
    eFTe