  • 1. Data: 2013-04-26 11:32:12
    Temat: Od kogo wziąć numer stacjonarny?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Chodzi i numer stacjonarny z oferty operatorów GSM teraz w PL.
    Może ktoś jest na bieżąco z ofertą i oszczędzi mi grzebania na stronach.
    Zasięg jest 4, ma być tanio i tyle, VoIP odpada.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2013-04-27 00:41:41
    Temat: Re: Od kogo wziąć numer stacjonarny?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-26 11:32, kakmar pisze:
    > Chodzi i numer stacjonarny z oferty operatorów GSM teraz w PL.
    > Może ktoś jest na bieżąco z ofertą i oszczędzi mi grzebania na stronach.
    > Zasięg jest 4, ma być tanio i tyle, VoIP odpada.

    Pakiet w Play za 10 zł m-c. Możesz gadać ile chcesz. Nawet na infolinie
    zaczynające się na numer kierunkowy możesz dzwonić.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-04-27 21:53:18
    Od: "Elkawa" <k...@l...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Pakiet w Play za 10 zł m-c. Możesz gadać ile chcesz.
    > --
    > animka

    Odpowiedź kompletnie bez sensu.
    Na jakie pytanie ty odpowiedziałaś ?