  • 21. Data: 2009-08-12 15:35:58
    Temat: Re: [OT] morderca iest kims innym...
    Od: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>

    >>> gildor
    >>> wdowiec... motocyklowo
    >>
    >> Dziewiątka siem popsuła?
    >
    > nie, zmieniła właściciela.

    To chyba tak bardziej 'rozwodnik' :-)

    --
    Michal
    FJS600

  • 22. Data: 2009-08-12 15:41:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    gildor pisze:

    >> Dziewiątka siem popsuła?
    >
    > nie, zmieniła właściciela.

    to w sumie dobrze, nareszcie sie ktos zaopiekuje tym motocyklem.

    KJ

  • 23. Data: 2009-08-12 16:09:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    michal pisze:

    > To chyba tak bardziej 'rozwodnik' :-)

    hmm... w sumie racja. ale rozwodnik brzmi uwalniająco, wdowiec jednak
    jest bardziej przygnębiające.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 24. Data: 2009-08-12 16:10:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > to w sumie dobrze, nareszcie sie ktos zaopiekuje tym motocyklem.

    grrr

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 25. Data: 2009-08-12 16:49:42
    Temat: Re: morderca iest kims innym...
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 12 Sie, 18:09, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > hmm... w sumie racja. ale rozwodnik brzmi uwalniająco, wdowiec jednak
    > jest bardziej przygnębiające.

    a to jak bedziesz cos kupowal to chcesz wzbudzic w sprzedajacym litosc
    wywolana swoim przygnebieniem i zbic cene? dobreeeee....;)))

    scibor
    czarna perla CBF500

  • 26. Data: 2009-08-12 16:59:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    scibor1 pisze:

    > a to jak bedziesz cos kupowal to chcesz wzbudzic w sprzedajacym litosc
    > wywolana swoim przygnebieniem i zbic cene? dobreeeee....;)))

    nie, bo mógłby pomyśleć, że jestem desperat.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 27. Data: 2009-08-12 17:35:33
    Od: "Cień" <m...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > kupse cos co skreca ;-)

    Amil wybierz sie z Monsterem na winkle :D

    Cień
    k7

  • 28. Data: 2009-08-12 19:30:00
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Cień pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Amil wybierz sie z Monsterem na winkle :D
    >

    > Cień
    > k7

    Pjadziem?:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2009-08-12 21:08:14
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    > grrr
    ;) no cooo,.. nie rób meczennika.. tylko powiedz czemu sie cieszysz.. a KJ
    jak zwykle z jajem zapodał..
    Amil zresztą tez:) w tym ogólnie raczej smutnym okreso czasie...

    P.S. walcze o wolne w piatek... mimo ze go nie znałem osobicie.. to jednak
    za dużo dobrego słyszałem.. o NIM.

    Pozdr.
    Tomek
    Mnie jak przyszło sprzedac ST.. to z resztek wysupłałem na VFR.. i jakos
    daje rade:)

  • 30. Data: 2009-08-13 08:35:24
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > a czy ja wyglądam na krakusa?

    Nie. Ale w niej sie fajnie olej sprawdza.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki