  • 11. Data: 2009-08-12 12:27:31
    Temat: Re: morderca iest kims innym...
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Uzytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisal w wiadomosci
    news:bd19fed7-948d-4c99-816e-326163d11303@o15g2000yq
    m.googlegroups.com...
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    No i mnie trafila statystyka. 36 lat miala wyjechala w lewo (lewoskret
    najczestsza przyczyna smierci motocyklisty) bez spojrzenia. Moje szczescie
    (albo nieszczescie) ze jechalem powoli i przezylem.

    --
    pzdr smoq

  • 12. Data: 2009-08-12 12:32:15
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
    > P.S. Tez lubilem te spotkania z ORMO-wcami bo milicja miala inne zadania...

    do nas przychodził jednak milicjant.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 13. Data: 2009-08-12 13:05:05
    Temat: Re: [OT] morderca iest kims innym...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-12 14:32:15 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > gildor
    > wdowiec... motocyklowo

    Dziewiątka siem popsuła?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-08-12 13:11:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Dziewiątka siem popsuła?

    nie, zmieniła właściciela.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 15. Data: 2009-08-12 13:30:17
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    smoq pisze:

    > No i mnie trafila statystyka. 36 lat miala wyjechala w lewo (lewoskret
    > najczestsza przyczyna smierci motocyklisty) bez spojrzenia. Moje
    > szczescie (albo nieszczescie) ze jechalem powoli i przezylem.
    Niektóre przypadki kwalifikują się pod badania psychiatryczne-z zeszłego
    tygodnia:typowa droga na pogórzu,zakręciasta podwójna
    ciągła,krzaczory,panna wyprzedza mnie na winklu 90' i w ten sam sposób
    następne cztery puszki...

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2009-08-12 13:36:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > nie, zmieniła właściciela.

    chcesz piadzio?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 17. Data: 2009-08-12 13:37:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
> [...]
    > tygodnia:typowa droga na pogórzu,zakręciasta podwójna
    > ciągła,krzaczory,panna wyprzedza mnie na winklu 90' i w ten sam sposób

    kupse cos co skreca ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-08-12 13:41:27
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > kupse cos co skreca ;-)

    Moje mocno skręca,jechałem puszką z dzieciakiem,nie zamulałem:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2009-08-12 13:55:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > chcesz piadzio?

    a czy ja wyglądam na krakusa?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 20. Data: 2009-08-12 15:25:05
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 12 Aug 2009 03:04:00 -0700 (PDT)
    Ruda_Zaba wrote:

    > Uczyc... heh.
    > Po co sie uczyc, skoro w PL kazdy po 20/30h jazdy jezdzic juz umi?

    Umi zdać egzamin i to nie każdy.

    > Jakos w zeszlym tygodniu oglaldalam cudny reportaz na TVN. Najlepsze
    > podsumowanie swiadomosci, to wypowiedz panny tuz po egzaminie
    > (zdanym):
    > Bylo trudno, bo wjechalam na rondo, no a te ronda to strasznie ciezkie
    > sa bo jest strasznie duzo swiatel i nie wiadomo jak jechac. Czy umiem
    > jezdzic? No jasne, ze umiem.

    Sporo jest takich ludzi. Może jakieś psychotesty by wyeliminowały
    takie charaktery?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb