  • 1. Data: 2009-08-11 19:30:35
    Temat: pytanie o tlumik, sonde lambda i komputer
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    czesc. zastanawiam sie nad Kawa Z750 z 2007 roku. jak widze maja w
    wiekszosci tlumiki seryjne. napewno bym go wymienil na akcesoryjny. i
    teraz nasuwaja mi sie pytania:
    co sie stanie jak zdejme oryginal i zaloze przelotowy? wydaje mi sie
    (z tego co widze na zdjeciach) ze sonda jest przy samym tlumiku, wiec
    i jej nie bedzie. czy trzeba przeprogramowac komputer i jesli tak to
    gdzie i jakie to koszty? czy moze sa inne sposoby. bo na chlopski
    rozum sama wymiana spowoduje ze komputer bedzie glupial. mam racje?

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 2. Data: 2009-08-11 20:00:32
    Temat: Re: pytanie o tlumik, sonde lambda i komputer
    Od: goman <t...@i...pl>

    możesz załozyć O2 sensor eliminator
    zamówisz w PTM-ie
    ja tak zrobiłem i jest git

    pozdrawiam

    --
    goman
    er6f na wydaniu

  • 3. Data: 2009-08-12 11:48:55
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > zamówisz w PTM-ie
    > ja tak zrobiłem i jest git

    mam nadzieje ze to nie obciach, ale co to jest PTM? ;)

  • 4. Data: 2009-08-12 12:15:07
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    v.googlegroups.com...

    http://tinyurl.com/qsfyxn

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2009-08-12 12:40:37
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Atlobek" <a...@d...pl> wrote

    > co sie stanie jak zdejme oryginal i zaloze przelotowy?

    Stracisz sporo mocy i bedziesz pierdzial jak lansujacy sie wiesniak .

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 6. Data: 2009-08-12 13:58:53
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    > mam nadzieje ze to nie obciach, ale co to jest PTM? ;)
    >http://tinyurl.com/qsfyxn

    no tos mnie zdisowal ;)

    > Stracisz sporo mocy i bedziesz pierdzial jak lansujacy sie wiesniak .

    ej, chodzilo mi o sonde, bo to ze przelotowy to nie ulega kwestji.

    teraz mam fazera i jak mialem oryginal to w warszawie w korkach co
    najmniej raz dziennie mialem kryzysowa sytuacje. teraz mam przelotowy
    i do tego wyjalem troche wygluszenia i problem minal.
    na niskich obrotach moge jechac po cichu jednak jak przegazuje to
    ludzie zjezdzaja na boki.
    a spadku mocy nie zauwazylem WCALE.
    wole byc zauwazanym wiesniakiem niz niewidzialnym inteligentem ;)

    jak to sygnaturuje Kuczu ;)
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    moze nie koniecznie black ;)