  • 31. Data: 2009-08-13 08:37:07
    Temat: Re: morderca iest kims innym...
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Cień napisał(a):
    > Amil wybierz sie z Monsterem na winkle :D

    Jak bedzie jechal z dzieciakiem i puszka to moge jechac, niech strace :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 32. Data: 2009-08-13 10:15:24
    Temat: Re: [OT] morderca iest kims innym...
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Nie. Ale w niej sie fajnie olej sprawdza.

    a, hmm... to on jest ona? fajnie masz.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 33. Data: 2009-08-13 10:19:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Viking pisze:
    > ;) no cooo,.. nie rób meczennika.. tylko powiedz czemu sie cieszysz.. a KJ
    > jak zwykle z jajem zapodał..

    no co Ty? :)

    > Amil zresztą tez:) w tym ogólnie raczej smutnym okreso czasie...

    jaaacie :) Viking ;)

    > P.S. walcze o wolne w piatek... mimo ze go nie znałem osobicie.. to jednak
    > za dużo dobrego słyszałem.. o NIM.

    wpadne po robocie po 20:00. wcześniej i tak nie dam rady, a pogrzebów
    organicznie nie trawie.

    > Mnie jak przyszło sprzedac ST.. to z resztek wysupłałem na VFR.. i jakos
    > daje rade:)

    a ja nie pisałem, że nie daje rady :) czekam na dopływ gotówki. a
    motocykl, kto wie, może jeszcze czeka na mnie ;) taki jeden tu :)

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 34. Data: 2009-08-13 10:20:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Jak bedzie jechal z dzieciakiem i puszka to moge jechac, niech strace :)

    myślisz, że będzie miał wolne miejsce z tyłu?

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 35. Data: 2009-08-13 10:28:53
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:

    > myślisz, że będzie miał wolne miejsce z tyłu?

    hehe na szczęscie mam tam fotelik:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2009-08-13 10:31:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Monster pisze:

    > hehe na szczęscie mam tam fotelik:-P

    spoko, Amil jest już dużym chłopcem. wystarczy mu taki poddupek. ale
    breloczek z logo piadżijo mu daj do zabawy, będzie grzeczniejszy i nas
    stąd nie wypisze.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 37. Data: 2009-08-13 10:40:26
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    gildor pisze:

    > spoko, Amil jest już dużym chłopcem. wystarczy mu taki poddupek. ale
    > breloczek z logo piadżijo mu daj do zabawy, będzie grzeczniejszy i nas
    > stąd nie wypisze.

    No to mu mogę zamontować taki w koszu jak będzie grzeczny,a i breloczek
    jakiś italiański pewnie się jeszcze gdzieś znajdzie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S