  • 11. Data: 2011-05-19 22:02:14
    Temat: Re: miernik lakieru.
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-19 21:37, Pszemol pisze:

    > Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne myśli? :-)

    Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którymś błotniku
    jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak. W używanym jest
    tak samo podejrzane jak starte klocki:P
    Shrek.

  • 12. Data: 2011-05-19 22:29:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
    > Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

    kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
    szpachlu.
    Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
    NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-05-19 22:38:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message

    > Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którymś błotniku
    > jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
    > W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P

    To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
    Jeśli sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowości i nigdy nie było malowane
    to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie dużą przesłanką do
    podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

  • 14. Data: 2011-05-19 22:40:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony
    > błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

    Tak czy owak, przyjrzałbym się co tam jest pod błotnikiem
    i w komorze silnika po tej stronie, czy wszystko jest jak należy...

  • 15. Data: 2011-05-19 22:42:12
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

> [...]
    > Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik
    > na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

    Rowniez tak bym na to patrzył. Bawilem sie czujnikiem na kilku
    samochodach i wygladalo to mniej wiecej tak jak Kuba pisze.

  • 16. Data: 2011-05-19 22:43:31
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
    > NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

    dokładnie to miałem napisać :OK:
    gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
    też obstawiam, że to nowy polakierowany element,

    brat

  • 17. Data: 2011-05-19 22:48:43
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 19.05.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie dużą przesłanką do
    > podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

    Teorie spiskowe... nowe auta są naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
    albo w ASO.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 18. Data: 2011-05-19 22:59:48
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > dokładnie to miałem napisać :OK:
    > gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
    > też obstawiam, że to nowy polakierowany element,

    czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

    Dysiek

  • 19. Data: 2011-05-19 23:04:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:ir3ujo$4i7$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na
    > NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

    Tam błotnik -- trzy ćwiartki wymieniono, a bo akurat jedna była cała ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2011-05-19 23:38:29
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

    sprawdzić co mogło być z tym błotnikiem (i co jest pod), ale jeżeli to tylko
    jeden element a inne wokół są oryginalne to raczej było
    zarysowanie/wgniecenie, drobna stłuczka etc.

    brat