  • 1. Data: 2011-05-19 15:38:15
    Temat: Wybór opon
    Od: kamil <s...@s...com>

    Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:

    Toyo Proxes CF-1
    Toyo Proxes 4
    Toyo T1-R
    Firestone SZ90
    Pirelli P6000
    Yokohama C.Drive 2
    Yokohama S.Drive

    Z tych wszystkich tylko na SZ90 jeździłem i były nienajgorsze w swojej
    cenie, ale po kilku tysiącach km. przyczepność spadła dość mocno, plus
    taki że nie traciły jej gwałtownie.

    Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2011-05-19 15:50:28
    Temat: Re: Wybór opon
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:

    > Toyo T1-R
    > Pirelli P6000

    > Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

    T1R kumpel jeździ i chwali, ciche, dobrze trzymają na suchym i mokrym.
    P6000 Miałem takie i nigdy więcej! Na mokrym nie trzymają prawie wcale,
    na rondzie przód uciekał mi w aucie z napędem 4x4...
    Na suchym jeszcze pół biedy.
    P6000 odradzam, skreśl je natychmiast ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-05-19 16:07:21
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 19/05/2011 14:50, Lewis wrote:

> [...]
    > na rondzie przód uciekał mi w aucie z napędem 4x4...
    > Na suchym jeszcze pół biedy.
    > P6000 odradzam, skreśl je natychmiast ;)

    Sporo ludzi narzeka na te pirelki, ale wolałem niczego nie sugerować.

    Jak z trwałością T1R? Zrobią z 50kkm?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-05-19 16:12:52
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won>

    On 2011-05-19 15:38, kamil wrote:

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:
    >
    > Toyo Proxes CF-1
    > Toyo Proxes 4
    > Toyo T1-R
    > Firestone SZ90
    > Pirelli P6000
    > Yokohama C.Drive 2
    > Yokohama S.Drive

    Jak bierzesz inne pod uwagę, to: goodyear eagle f1 assymetric 2 - bardzo
    dobre cywilne opony max-performance.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2011-05-19 16:18:30
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Jak z trwałością T1R? Zrobią z 50kkm?

    IMHO nie ma szans. Mi wytrzymaly 25kkm w aucie FWD 180KM i 1500kg masy.

  • 6. Data: 2011-05-19 16:19:23
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Pirelli jakieś miałem jako nówki w FF AD2003.
    Trzymały fajnie, na mokrym - nie pamiętam ale jakiegoś specjalnego dramatu
    nie było. Ogólnie do zawieszenia fordowego pasowały.
    Ale tak głośnych opon nie miałem chyba nigdy!!!! Po prostu dramat.
    Więc jeśli będziesz miał możliwość chwilowego choćby przetestowania tych to
    zwróć uwagę na głośność.

  • 7. Data: 2011-05-19 16:21:45
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 19/05/2011 15:18, Grzegorz Prędki wrote:

    > IMHO nie ma szans. Mi wytrzymaly 25kkm w aucie FWD 180KM i 1500kg masy.

    OK, trochę przesadziłem, ale to ma być do rodzinowozu a nie zabawki,
    więc na te 30-40k chciałbym liczyć w AWD z rotacją opon..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-05-19 16:42:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Próbuję wybrac między oponami 225/45/17:
    >
    > Toyo Proxes CF-1
    > Toyo Proxes 4
    > Toyo T1-R
    > Firestone SZ90
    > Pirelli P6000
    > Yokohama C.Drive 2
    > Yokohama S.Drive

    Skąd Ci się wziął akurat taki, dziwny, zestaw?

  • 9. Data: 2011-05-19 16:44:34
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:

    > Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

    Na Pirelli jeździłem samochodem mamy - do toczenia dobre ale IMHO nie
    warto, taki sobie laczek. T1R mam w swoim, są ok, mi wytrzymały już
    sporo (jakieś 25kkm) a gumy jeszcze jest trochę z tym, że ja się nie
    wściekam z jedynki. Lubię przycisnąć w trasie ale opon w miejscu nie
    mielę ;) Na suchym dobrze trzymają, na mokrym gorzej niż na suchym ale
    nie ma co się dziwić, taki bieżnik. Zarzuca się im często, że przy
    ostrym zakręcie 'kładą się', dla mnie jest to minimalne ale ja nie
    jeżdżę na torze a mówili to kolesie torowcy.

    ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im się, bo miały być
    poprawione w stosunku do T1R.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 10. Data: 2011-05-19 16:57:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciej Browarczyk

    > ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im się, bo miały być
    > poprawione w stosunku do T1R.

    R1R nie mają NIC wspólnego z T1R, jest to alternatywa dla R888 o w miarę
    akceptowalnych właściwościach na deszczu.