  • 1. Data: 2011-05-19 18:11:24
    Temat: miernik lakieru.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
    Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe". Powinno?

    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-19 19:36:42
    Temat: Re: miernik lakieru.
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
    > Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".

    I we dlatego z tym lakierem z hondy trzeba się obchodzić jak z jajkiem a i
    tak zardzewieje. Mój Civic najbardziej 2002 na około rantu maski po spodem
    gdzie styka sie z uszczelką. Lakier cieniutki i łatwo go porysować.

  • 3. Data: 2011-05-19 20:49:44
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 19:36, Agent pisze:

    > I we dlatego z tym lakierem z hondy trzeba się
    > obchodzić jak z jajkiem a i tak zardzewieje.
    > Mój Civic najbardziej 2002 na około rantu
    > maski po spodem gdzie styka sie z uszczelką.
    > Lakier cieniutki i łatwo go porysować.

    http://1.bp.blogspot.com/-V8ik0NQY6fk/TbaKOvJHHyI/AA
    AAAAAAAA4/7MRUSPE2oxc/s1600/polska_facepalm.jpg

    JK

  • 4. Data: 2011-05-19 20:53:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Dysiek" <b...@b...pl> wrote in message
    > Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
    > Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
    > Powinno?

    Czy ja wiem... ja bym to raczej uznał za podejrzane... Różnica 16%!
    Gdyby rozbieżności były na innych blachach podobnie duże to bym
    uznał że w normie, a tak to raczej nie...

    Może rysa była i poprzedni właściciel popryskał jednak farbą i clear-coat?

  • 5. Data: 2011-05-19 21:18:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dysiek

    > Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
    > Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
    > Powinno?

    Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

  • 6. Data: 2011-05-19 21:20:47
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-19 20:53, Pszemol pisze:
> [...]
    > uznał że w normie, a tak to raczej nie...
    >
    > Może rysa była i poprzedni właściciel popryskał jednak farbą i clear-coat?

    Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane auto
    niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

    Shrek.

  • 7. Data: 2011-05-19 21:22:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Dysiek

    > Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

    Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą...
    Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

  • 8. Data: 2011-05-19 21:31:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakierniczą... Szpachly
    > raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

    No ok, Ty możesz sobie jeździsz szpachlowozem, ja bym jednak spalił
    takiego rodzyna. Bo co będzie, jak podczas wypadku rozpadnie się na dwie
    części? Na bezpieczeństwie się nie oszczędza!!!

  • 9. Data: 2011-05-19 21:37:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message

    > Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
    > auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

    Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne myśli? :-)

    Facet podzielił się pomiarami, próbujemy ustalić czy to fabryczny
    lakier czy to jest pisanka. A to czy ktoś chce kupić pisankę czy nie
    chce to już zostawiamy do decyzji kupującego... :-)

  • 10. Data: 2011-05-19 21:41:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > takiego rodzyna. Bo co będzie, jak podczas wypadku rozpadnie się na
    > dwie części? Na bezpieczeństwie się nie oszczędza!!!

    Jaja sobie robisz a kolega się prawdopodobnie pyta całkiem na poważnie.