  • 21. Data: 2011-05-20 00:22:20
    Temat: Re: miernik lakieru.
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Domyślam się, że to mikrometry.
    16 um różnicy.
    Niemal idealanie pomalowane.
    Nie ma tu nic podejrzanego.
    No może wymiana błotnika na nowy, czyli lepiej lub gorzej, w zależności od
    jakości blachy.
    Ja bym przejechał się innym, samochodem za tym, aby zobaczyć czy to nie
    czteroślad.
    To wszystko.
    S.

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
    > Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
    Powinno?

  • 22. Data: 2011-05-20 00:26:42
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je
    > wyrzucił.

    Dokładnie tak jak napisałeś, o tym, że będzie wyraźnie przechylone na
    jedną stronę nawet nie trzeba wspominać ;-)

  • 23. Data: 2011-05-20 02:19:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Adam 'Chloru' Drzewososki" <k...@c...net> wrote in message

    > Teorie spiskowe... nowe auta są naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
    > albo w ASO.

    Jak często? Jestem pewny że gdybyś miał rozłożyć prawdopodobieństwo
    na przypadkowe auto używane na rynku to fakt, że stało się to w fabryce
    będzie pewnie mniej jak 1% a ponad 99% że stało się to już na drodze...

  • 24. Data: 2011-05-20 09:29:25
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    A jakiej firmy ten czujnik?
    Czasem jest tak, że duży metal za blachą przekłamuje odczyty.
    S.

  • 25. Data: 2011-05-20 09:50:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.

    BTW" teraz są ponoć szpachle z jakimiś opiłkami - jak to wygląda pod miernikiem?

  • 26. Data: 2011-05-20 14:13:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    > Czasem jest tak, że duży metal za blachą przekłamuje odczyty.

    A w jaki sposób miałoby się to dziać?

  • 27. Data: 2011-05-20 16:18:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >A jakiej firmy ten czujnik?
    > Czasem jest tak, że duży metal za blachą przekłamuje odczyty.

    Nie wiem. Pomiar byl w ASO. Wygladal podobnie jak ten termometr.

    http://www.meraserw.home.pl/meraserw-sonel.php?view=
    thumbnailList&category=14

    Dysiek

  • 28. Data: 2011-05-20 16:42:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tam błotnik -- trzy ćwiartki wymieniono, a bo akurat jedna była cała ;-)

    ROTFL:)

  • 29. Data: 2011-05-21 17:52:03
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    > [...] jest dla mnie dużą przesłanką do
    > podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

    A jeśli tenże sprzedający nie jest fanatykiem cyrkowania z miernikiem w
    salonie przy odbiorze nówki sztuki i tym samym kupił naprawiane blacharsko
    auto, a fakt ten został przez sprzedawcę salonowego dyskretnie
    przemilczany? Nie jest to rzecz nieprawdopodobna, gorsze przekręty z
    "nówkami" prosto z polskich salonów opisywano w prasie.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 30. Data: 2011-05-21 21:44:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dudley" <d...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > przemilczany? Nie jest to rzecz nieprawdopodobna, gorsze przekręty z
    > "nówkami" prosto z polskich salonów opisywano w prasie.

    Nie doczytałeś - nie jest DOWODEM kłamstwa - jest jakiś mały promil
    szansy, że stało się to w fabryce, u dealera - 99.999% że u własciciela :-)