  • 1. Data: 2011-05-19 10:37:35
    Temat: Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Zawsze jak kończy mi się już poziom gazu, samochód po postoju ciężko
    uruchomić. Jak z trudem uruchomię i zatankuję, to nie ma problemu do
    kolejnej rezerwy. Czy to normalne? Benzyny mam pół baku.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-05-19 10:40:20
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    pewnie zle wyregulowana rezerwa.
    jak masz za niskie cisnienie w zbiorniku to automatycznie tez mniej gazu
    wylatuje przez parownik i masz ubozsza mieszanke.
    ew. mozesz awaryjnie odkrecic zawor na wezu parownik-mikser o cwierc lub o
    pol obrotu ale to duzo nie pomoze. mozesz miec zwyczajnie pusty zbiornik:)

  • 3. Data: 2011-05-19 11:23:03
    Od: n...@p...onet.pl

    Krzysiek wrote:

    > Zawsze jak kończy mi się już poziom gazu, samochód po postoju ciężko
    > uruchomić. Jak z trudem uruchomię i zatankuję, to nie ma problemu do
    > kolejnej rezerwy. Czy to normalne? Benzyny mam pół baku.

    Który masz rodzaj generacji lpg i jak objawiają się te trudności z
    odpaleniem, kręcisz silnikiem i nie odpala? Normalnie auto powinno na gazie
    wystrtować,silnik powinien osiągnąć właściwą temp. i dopiero powinno
    nastąpic przełączenie na lpg.U mnie np.w takiej sytuacji jak opisujesz przy
    starcie silnika jest wyraźne dłuższe zaskakiwanie silnika(ponoć tak juz jest
    przy lpg)-wymieniłem szczotki i bendix, kręci znacznie lepiej może to objaw
    kończącego się rozrusznika?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-05-19 14:05:57
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

> [...]
    > uruchomić. Jak z trudem uruchomię i zatankuję, to nie ma problemu do kolejnej
    > rezerwy. Czy to normalne? Benzyny mam pół baku.

    Normalnie to sie auto uruchamia na benzynie, a nie na gazie.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-05-19 15:06:38
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-19 11:23, n...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > przy lpg)-wymieniłem szczotki i bendix, kręci znacznie lepiej może to objaw

    najprostsza instalacja, na gaz przełącza się po osiągnięciu większych
    obrotów silnika. Problem z odpaleniem objawia się tym, że kręcę
    silnikiem i nic. Jak kilka razy tak zrobię mocniej wcisnę pedał gazu to
    odpali. Instalacja bingo.

  • 6. Data: 2011-05-19 17:39:34
    Od: n...@p...onet.pl

    Krzysiek wrote:

    > Problem z odpaleniem objawia się tym, że kręcę
    > silnikiem i nic. Jak kilka razy tak zrobię mocniej wcisnę pedał gazu to
    > odpali.

    Stawiałbym na kończący się rozrusznik, chyba,że ktoś podpowie coś innego ;)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-05-20 15:02:50
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-19 17:39, n...@p...onet.pl pisze:

    > Stawiałbym na kończący się rozrusznik, chyba,że ktoś podpowie coś innego ;)

    tylko czemu akurat przy tej rezerwie gazu? Ani wcześniej nie miałem
    takich problemów, ani teraz kiedy nie mam rezerwy :)

  • 8. Data: 2011-05-21 08:22:31
    Od: n...@p...onet.pl

    Krzysiek wrote:

    > tylko czemu akurat przy tej rezerwie gazu?

    Przypadek? ;) a może przeznaczenie? ;)
    Czasami jak coś się zaczyna psuć to daje o sobie oznaki, że się zaraz
    popsuje a czasami poprostu od razu się psuje :)
    Zobacz jak będzie wyglądała sytuacja przy kolejnej rezerwie lpg.