  • 21. Data: 2013-11-12 19:01:54
    Temat: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-11-11 23:49, J.F. pisze:
    >Zwolennik oferty, która będzie niedroga i spełni jego wymagania.

    Ale znajac oferte mBanku - nie wymagal duzo :-)

    >Zależy kto z czego korzysta :)

    Ile tam mozna mksymalnie miec - 50 minut ?

    >To się przyjrzyj :)

    Ja sie swojej przyjrzalem, pozostaje wyjasnic czemu niemozliwe stalo
    sie mozliwe :-)

    >"Mi" to nie statystyka, a chodziło mi bardziej o wcześniejsze
    >wypowiedzi o podziale rynku.

    Play sie niedawno chwalil 10 mln klientow, czy tez "aktywnych kart".
    Wielka trojca ma cos kolo 15 kazdy.
    To 20% dla Play wychodzi bez wyzszych studiow.

    >>> Zasadnicze. Marne szanse by trafiło na bez limitu w sieci u

    >Lepiej 3/4 niż 99/100.

    >Ta, stare puść 'strzałkę' to oddzwonię.

    A czemu nie ?

    >Ale o czym Ty piszesz, bo ja już się pogubiłem - o jakiej sieci
    >piszesz
    >i jakiej ofercie za 29zł?

    A nie pamietasz ? Sa 4 "sieci" oferujace no limit za 29 zl ...

    >Czego nie rozumiesz?

    Do jakiego modelu korzystania zmierzasz ... i czy nie bedzie taniej
    4*29zl :-)

    >A często nie.

    Nie chce mi sie sprawdzac obecnych taryf, ale ciekaw jestem - w ilu
    nie ...

    >Taryfa dla tych co chcą mieć no limit za grosze i tyle.

    Ta, klient chce duzo i tanio, to siec mu to daje.
    Takie rzeczy to tylko w Erze, ale Ery juz nie ma :-)\

    >Teraz będzie
    >mógł wygadać ile chce - wcześniej nie było go na to stać. To nie
    >tyczy
    >tych, którzy do tej pory wygadywali setki zł i tysiące minut.
    >Ewentualnie w niewielkim stopniu.

    Jasne, oni nadal beda placic setki.

    >Gorzej z innymi usługami.
    >Internet, SMS-y i robi się z tego oferta zupełnie nieatrakcyjna.

    Owszem, trzeba przeliczyc, bo dla jednych nieatrakcyjna, dla drugich
    najlepsza na rynku :-)

    >Nie kombinuj - wyrównane to znaczy wyrównane i znamy nawet koszt MTR
    >określany przez UKE na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego.

    Ale my o skutkach. Wyrownane miales przez dlugie lata, tylko jakos
    ofert no limit nie bylo.

    >Hmmm, na obecną chwilę to tanie oferty no limit nie były spowodowane
    >spadkiem cen MTR (W3 mogło je stosować w ramach sieci spokojnie
    >wcześniej, a tego nie było), a wyrównaniem MTR i wojną o klienta
    >(choćby wizerunkową), ponieważ skończyły się argumenty, że poza W3
    >to drożej.

    No to w czym problem ? Dajesz "no limit do wszystkich duzych sieci" i
    masz jednoczesnie zapewnione i rowne stawki w interesujacym obszarze,
    i wlasciwy wizerunek :-P

    >Inna sprawa, że to dzięki P4 spadły ceny połączeń dla
    >klientów i potrzeba silniejszej walki o klienta.

    No i dzieki UKE, ktory zapewnil P4 finansowanie biezace przez innych
    klientow, oraz naciskal na obnizenie MTR.
    Klientom to jak widac na dobre wyszlo, wiec pretensji nie mam.

    Choc z tym finansowaniem ... ja nie doplacalem do P4, to kto doplacal
    ?

    J.

  • 22. Data: 2013-11-12 19:44:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-12 19:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Ale znajac oferte mBanku - nie wymagal duzo :-)

    Cóż, pewne swoje wymagania opisał. Niema sensu pakować się w coś, co
    jest gorsze od oferty obok.

    > Ja sie swojej przyjrzalem, pozostaje wyjasnic czemu niemozliwe stalo sie
    > mozliwe :-)

    Ponieważ czasy się zmieniły.

    > Play sie niedawno chwalil 10 mln klientow, czy tez "aktywnych kart".

    Nadal nie o to chodziło.

    > Wielka trojca ma cos kolo 15 kazdy.
    > To 20% dla Play wychodzi bez wyzszych studiow.

    To lepiej niż 1% do np. nju.

    > A nie pamietasz ? Sa 4 "sieci" oferujace no limit za 29 zl ...

    Jak już ustaliliśmy, to W3 takich ofert nie ma i najbliższe temu
    jest Play, choć i tak wyjdzie drożej. Heyah czy Nju to oferty
    niszowe i chyba nie ma sensu tego powtrzać w kółko.

    > Do jakiego modelu korzystania zmierzasz ... i czy nie bedzie taniej
    > 4*29zl :-)

    O swobodzie korzystania w zakresie sensownych ofert i możliwości
    dla każdego i w każdą stronę. Te g* oferty np. nju to sobie można
    w buty włożyć...

    > Ta, klient chce duzo i tanio, to siec mu to daje.

    Tak, daje, w specyficzny sposób. Dopiero po chwili się
    okazuje, że takie nju to tak naprawdę lipa.

    > Takie rzeczy to tylko w Erze, ale Ery juz nie ma :-)\

    No, jak się chciało zatrzymać odpływ ludzi do Play:>

    > Owszem, trzeba przeliczyc, bo dla jednych nieatrakcyjna, dla drugich
    > najlepsza na rynku :-)

    Dla tych drugich też zdaje się średnio.

    > Ale my o skutkach. Wyrownane miales przez dlugie lata,

    Wyrównane? Raczej ta średnio.

    > tylko jakos ofert no limit nie bylo.

    Tych tanich nie było, bo był straszak. Wesoło się zrobiło po wyrównaniu
    MTR.

    > No to w czym problem ? Dajesz "no limit do wszystkich duzych sieci" i
    > masz jednoczesnie zapewnione i rowne stawki w interesujacym obszarze, i
    > wlasciwy wizerunek :-P

    Jak widać problem z tym był, skoro się nie pojawiło i można było
    straszyć Play-em.

    > No i dzieki UKE, ktory zapewnil P4 finansowanie biezace przez innych
    > klientow, oraz naciskal na obnizenie MTR.

    To jeszcze dorzuć EU...

    > Klientom to jak widac na dobre wyszlo, wiec pretensji nie mam.

    Wyszło na dobre...

    > Choc z tym finansowaniem ... ja nie doplacalem do P4, to kto doplacal ?

    Pewnie ja, moja rodzina, znajomi, firmy itd.

  • 23. Data: 2013-11-12 19:45:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-12 18:54, Habeck Colibretto pisze:
> [...]
    wygasł, niewykorzystany limit przepadł, choć pani w BOKu miała aktywować od siebie
    (co zresztą potwierdziła). Zero informacji, mamy was gdzieś. To może ja jutro kupię
    sobie i całej rodzinie karty w PLAY?

    > Można, ale oprócz sieci rodzinnej masz jeszcze możliwość gadania za darmo
    > ze wszystkimi innymi w Play.

    Staram się to wytłumaczyć od jakiegoś czasu :)