    Date: Tue, 12 Nov 2013 19:44:28 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [mbankmobile] nie działają kody USSD *121#
    <5281198e$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <52814585$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
    <81q3y13hy10b.18t9bknglcbkg$.dlg@40tude.net>
    <l5sne7$qhi$1@node1.news.atman.pl>
    <52826d13$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-11-12 19:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Ale znajac oferte mBanku - nie wymagal duzo :-)

    Cóż, pewne swoje wymagania opisał. Niema sensu pakować się w coś, co
    jest gorsze od oferty obok.

    > Ja sie swojej przyjrzalem, pozostaje wyjasnic czemu niemozliwe stalo sie
    > mozliwe :-)

    Ponieważ czasy się zmieniły.

    > Play sie niedawno chwalil 10 mln klientow, czy tez "aktywnych kart".

    Nadal nie o to chodziło.

    > Wielka trojca ma cos kolo 15 kazdy.
    > To 20% dla Play wychodzi bez wyzszych studiow.

    To lepiej niż 1% do np. nju.

    > A nie pamietasz ? Sa 4 "sieci" oferujace no limit za 29 zl ...

    Jak już ustaliliśmy, to W3 takich ofert nie ma i najbliższe temu
    jest Play, choć i tak wyjdzie drożej. Heyah czy Nju to oferty
    niszowe i chyba nie ma sensu tego powtrzać w kółko.

    > Do jakiego modelu korzystania zmierzasz ... i czy nie bedzie taniej
    > 4*29zl :-)

    O swobodzie korzystania w zakresie sensownych ofert i możliwości
    dla każdego i w każdą stronę. Te g* oferty np. nju to sobie można
    w buty włożyć...

    > Ta, klient chce duzo i tanio, to siec mu to daje.

    Tak, daje, w specyficzny sposób. Dopiero po chwili się
    okazuje, że takie nju to tak naprawdę lipa.

    > Takie rzeczy to tylko w Erze, ale Ery juz nie ma :-)\

    No, jak się chciało zatrzymać odpływ ludzi do Play:>

    > Owszem, trzeba przeliczyc, bo dla jednych nieatrakcyjna, dla drugich
    > najlepsza na rynku :-)

    Dla tych drugich też zdaje się średnio.

    > Ale my o skutkach. Wyrownane miales przez dlugie lata,

    Wyrównane? Raczej ta średnio.

    > tylko jakos ofert no limit nie bylo.

    Tych tanich nie było, bo był straszak. Wesoło się zrobiło po wyrównaniu
    MTR.

    > No to w czym problem ? Dajesz "no limit do wszystkich duzych sieci" i
    > masz jednoczesnie zapewnione i rowne stawki w interesujacym obszarze, i
    > wlasciwy wizerunek :-P

    Jak widać problem z tym był, skoro się nie pojawiło i można było
    straszyć Play-em.

    > No i dzieki UKE, ktory zapewnil P4 finansowanie biezace przez innych
    > klientow, oraz naciskal na obnizenie MTR.

    To jeszcze dorzuć EU...

    > Klientom to jak widac na dobre wyszlo, wiec pretensji nie mam.

    Wyszło na dobre...

    > Choc z tym finansowaniem ... ja nie doplacalem do P4, to kto doplacal ?

    Pewnie ja, moja rodzina, znajomi, firmy itd.