  • 1. Data: 2013-11-09 10:38:43
    Temat: szukam telefonu...
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam!

    Szukam telefonu w pancernej obudowie (typu Samsung B2710), który ma
    wbudowany modem HSDPA, tradycyjną klawiaturę oraz funkcję latarki.
    Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzedaży. Istnieje coś takiego?

  • 2. Data: 2013-11-15 18:03:01
    Temat: Re: szukam telefonu...
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Szukam telefonu w pancernej obudowie (typu Samsung B2710), który ma
    > wbudowany modem HSDPA, tradycyjną klawiaturę oraz funkcję latarki.
    >Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzedaży. Istnieje coś takiego?

    Orientuje się ktoś czy:
    http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-wifi ma HSDPA?
    producent milczy a tutaj:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/evolveo/strongphonewif
    i/
    piszą, że ma.

    A może zna ktoś coś innego podobnego?

  • 3. Data: 2013-11-15 18:39:01
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 09-11-2013 10:38, Wojtek pisze:
> [...]
    > wbudowany modem HSDPA, tradycyjną klawiaturę oraz funkcję latarki.
    > Chodzi o telefon nowy, aktualnie w sprzedaży. Istnieje coś takiego?

    Istnieje. Kwestia budżetu. Ile możesz wydać?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 4. Data: 2013-11-15 19:08:41
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Wojtek" napisał:

    > Orientuje się ktoś czy:
    > http://www.evolveo.eu/pl/strongphone-wifi ma HSDPA?

    ma UMTS 2100/850/1900. Ja tam się na telefonach nie znam, ale po mojemu
    spełnia to warunki dla transmisji HSDPA.

    > producent milczy

    ftp://ftp.evolveo.eu/mobile_phone/strongphone-wifi/m
    anual/evolveo_strongphone_wifi_quick_start_guide_pl.
    pdf

    JoteR

  • 5. Data: 2013-11-15 22:27:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > ma UMTS 2100/850/1900. Ja tam się na telefonach nie znam, ale po mojemu
    > spełnia to warunki dla transmisji HSDPA.

    Nie - pasmo radiowe nie mówi w zasadzie nic o rodzaju transmisji. UMTS z
    definicji to 384 kb/s.

    Tak przy okazji, nie ma 900 MHz, czyli pasma, gdzie HSDPA jest obecnie
    wprowadzane bądź ju używane

  • 6. Data: 2013-11-15 23:37:43
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciej Bebenek" napisał:

    > Nie - pasmo radiowe nie mówi w zasadzie nic o rodzaju transmisji.
    > UMTS z definicji to 384 kb/s.

    A w internetach piszą, w obrębie sieci UMTS może działać zarówno WCDMA (owe
    384 kb/s) jak i HSDPA (do 14 z groszami Mb/s). A tak w ogóle, to czy
    "umienie" HSDPA nie zależy od zaimplementowania tej techniki w stacjach
    bazowych, zaś telefon z UMTS obsługuje ją z definicji? Nie wiem, pytam.

    > Tak przy okazji, nie ma 900 MHz, czyli pasma, gdzie HSDPA jest obecnie
    > wprowadzane bądź ju używane

    Eee, mój aparat nie umiejący UMTS 900 MHz od lat służy mi (fakt, że
    sporadycznie) jako modem HSDPA z teoretyczną przepustowością 7,2 Mb/s. Nie
    wszystko się kręci wokół Aero2 ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2013-11-16 01:39:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

> [...]
    > "umienie" HSDPA nie zależy od zaimplementowania tej techniki w stacjach
    > bazowych, zaś telefon z UMTS obsługuje ją z definicji? Nie wiem, pytam.

    Nie, obie strony muszą gadać w tym samym języku

    > Eee, mój aparat nie umiejący UMTS 900 MHz od lat służy mi (fakt, że
    > sporadycznie) jako modem HSDPA z teoretyczną przepustowością 7,2 Mb/s.
    > Nie wszystko się kręci wokół Aero2 ;->

    Mentalnie zostałeś w 2010 roku ;-) Z dość dobrym przybliżeniem można
    założyć, że znaczna większość inwestycji przez ostatnie dwa lata to 3G w
    paśmie 900 MHz. 2100 jest w większych miastach, pozostałe to stacje na 900.

    A, i cały Networks tam gdzie może, stawia 900

  • 8. Data: 2013-11-16 07:36:21
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Istnieje. Kwestia budżetu. Ile możesz wydać?

    1000-1500 brutto.

  • 9. Data: 2013-11-16 20:51:16
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 07:36, Wojtek pisze:

    > 1000-1500 brutto.

    Tak spojrzałem teraz i widzę, że sporo firm jednak przeszło na dotykowce
    na Androidzie. Oczywiście pancerne, wodoodporne itd., jednak bez
    klawiszy. Są "wojskowe" modele z klawiszami, nawet wysuwaną anteną,
    właśnie w takim przedziale cenowym, ale nie wiem, czy byś kupił w
    Europie. W Chinach, Rosji i Australii na pewno.

    W każdym razie te Samsungi serii Solid Immerse mają 3G/HSDPA, niewiele
    kosztują, więc to jest chyba najsensowniejsza opcja.

    --

  • 10. Data: 2013-11-16 21:16:33
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Zakonspirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W każdym razie te Samsungi serii Solid Immerse mają 3G/HSDPA, niewiele
    > kosztują, więc to jest chyba najsensowniejsza opcja.

    a który z tych Samsungów ma HSDPA?