  • 241. Data: 2020-05-01 12:19:30
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na serio. Po to ARM jest. Oczywiscie roznie to mozna zorganizowac -
    > np przepisem, ze elektrownia ma miec wlasna halde na 2 miesiace ..

    No to nie rozumiem.
    Bo swoim stylem napisałes jedno, dałes alibi na drugie...
    Napisz mi jak 10 latkowi - po co ten wegiel jezdzi w te i nazad.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 242. Data: 2020-05-01 16:29:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 May 2020 10:19:30 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No to nie rozumiem.
    > Bo swoim stylem napisałes jedno, dałes alibi na drugie...
    > Napisz mi jak 10 latkowi - po co ten wegiel jezdzi w te i nazad.

    A jezdzi ?
    Jezdzic nie musi, w Wielkopolsce jest pare elektrowni, w Szczecinie

    J.

  • 243. Data: 2020-05-02 01:58:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-22 08:48, J.F. wrote:

    > Ja tam mialem kolejki do kas.
    > Potem mialem kolejki przed sklepem. podobne czasowo.
    > I chyba o to chodzilo, zeby byly przed sklepem.

    Ja tam ... polazłem 30 minut przed północą w nadziei na to, że nie
    będzie trzeba czekać. Przed sklepem były 3 osoby kolejki. Czekaliśmy pół
    godziny! Wlazłem, przeleciałem się po sklepie sprawnie, i polazłem do
    kasy. Kolejka znowu na te 3 osoby. Stoimy, stoimy, 15 minut przerwy.
    Niektórzy sobie poszli, więc po 15 minutach jak otwarli kasy od razu
    skorzystałem. Były to moje najdłuższe od wielu lat zakupy.

    Wczoraj też byłem na zakupach i wszędzie wokół kolejki.

  • 244. Data: 2020-05-02 05:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jezdzi ?

    A nie jezdzi?

    > Jezdzic nie musi, w Wielkopolsce jest pare elektrowni, w Szczecinie

    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"