  • 91. Data: 2020-04-21 14:07:24
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 kwietnia 2020 14:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Zastanawiałem sie czy ktoś Zenkowi odpowie.

    Aż się boje Zenka odpowiedzi na mój post
    Pewnie mi się solidnie oberwie;)

  • 92. Data: 2020-04-21 14:40:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 21-04-2020 o 13:59, Budzik pisze:

    >Komunizm właśnie na tym polega, że bohatersko rozwiązuje się problemy
    >nieznane w innych systemach.
    >Co obecni bolszewicy udowadniają w każdym swoim posunięciu.

    Ale ale ... dawniej ochroniarz stal i pilnowal. A teraz nie stoi.
    Tak zwiekszyli norme, czy teraz sie przestali bac, bo trudniej
    policzyc, a ilu ludzi chodzi po sklepie - nikt nie wie.

    Dawniej mialem drobne zastrzezenia, ze przy kasie stoi sie 1-2 minuty,
    a przejscie przez duzy market zajmuje mi wiecej niz 6 minut.
    Wiec wydajnosc kas bylaby niewykorzystana, ale ... i tak polowa byla
    nieczynna.
    Wiec moze dobra norma byla - choc kolejka sie robila przed sklepem ...
    ale moze i dobrze, bo tylez ludzi mniej bylo w sklepie.
    Kolejka byla umiarkowana, wiec moze wystarczylo nieznacznie
    powiekszych norm i znikla ... no ale teraz nikt nie sprawdza.

    No i teraz w maseczce.

    A w lokalnej biedronce widzialem te "prowizoryczna kase zmontowana na
    wozku".
    Za ktora w Poznaniu Sanepid nalozyl 30 tys kary, ale widac we
    Wroclawiu sie nie boja/nie dotarla informacja.

    J.

  • 93. Data: 2020-04-21 14:50:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W sumie to nie zdziwiłby mnie taki "pragmatyzm"...

    Ale to chyba u Tuska, bo obecni jakos nie prezentuja.

    >Nie przewidzieli?

    >Podejrzewam ze woleliby sie sami dusic niz wziac od Owsiaka.

    Na szczescie dla nich - szpitale sa czesto samorzadowe.
    Wiec szpital moze wziac, a rzad sie pochwali, ze dla nikogo nie
    zabraklo :-)

    >Na samym poczatku ograniczenia sklepowego mowiłem ze to debilizm aby
    >uzalezniac ilosc klientów w sklepie od ilosci kas.

    IMO - w miare trafili.

    >Teraz oni tez na to wpadli i automagicznie kolejki przed sklepami
    >praktycznie znikły. Klekajcie narody...

    No ale wlasnie o to chodzi, zeby ludzie czekali przed sklepem, a nie w
    srodku.
    Tylko czy aby na pewno to zmniejsza zagrozenie.

    >Ale co sie nastałem to sie nastałem. Co sie narobiłem zakupów w nocy
    >sie narobiłem. A musiałem przed swietami 5 rodzin obkupić...

    Dwa wozki i mozna za jednym razem :-)

    J.

  • 94. Data: 2020-04-21 14:51:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 14:40, J.F. pisze:

    > Ale ale ... dawniej ochroniarz stal i pilnowal. A teraz nie stoi.

    Zależy gdzie.
    Wczoraj w carrefourze stał i pilnował, a ludzi licząc limitując wózki.
    Jedna osoba=jeden wózek.
    Proste i skuteczne.

    Kolejki nie było przed sklepem, więc te kilka godzin które straciłem z
    życiorysu przed tygodniem i dwoma, z powodu durnych pisiorskich pomysłów
    było całkowicie zbędne.

  • 95. Data: 2020-04-21 14:54:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 14:50, J.F. pisze:

    > IMO - w miare trafili.

    Zupełnie nie.
    W szczytowym okresie widziałem kolejkę przed hipermarketem na bodajże 200 m.
    A w sklepie pustki.

    Jeszcze gorzej było pod Lidlami - bo kolejka niby była mniejsza, ale
    czekało się jeszcze dłużej.

  • 96. Data: 2020-04-21 15:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zupełnie nie.
    >W szczytowym okresie widziałem kolejkę przed hipermarketem na bodajże
    >200 m.
    >A w sklepie pustki.

    No ale o to chodzilo :-)

    Pytanie - czy sie chcialo sklepowi odpalic wszystkie kasy, czy inaczej
    by sie kolejka przeniosla do srodka ...

    J.

  • 97. Data: 2020-04-21 15:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zależy gdzie.
    >Wczoraj w carrefourze stał i pilnował, a ludzi licząc limitując
    >wózki.
    >Jedna osoba=jeden wózek.
    >Proste i skuteczne.

    Proste, o ile ludzie nie wchodza bez wozkow. Albo w dwie osoby.
    Wiec ochroniarz musi nadal stac i pilnowac :-)

    >Kolejki nie było przed sklepem, więc te kilka godzin które straciłem
    >z życiorysu przed tygodniem i dwoma, z powodu durnych pisiorskich
    >pomysłów było całkowicie zbędne.

    A nie stracilbys ich pod kasą ?

    J.

  • 98. Data: 2020-04-21 15:22:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 15:15, J.F. pisze:

    > No ale o to chodzilo :-)
    >
    > Pytanie - czy sie chcialo sklepowi odpalic wszystkie kasy,

    Kasy nie były problemem, tylko czas potrzebny na zrobienie zakupów.

  • 99. Data: 2020-04-21 15:23:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > Proste, o ile ludzie nie wchodza bez wozkow. Albo w dwie osoby.
    > Wiec ochroniarz musi nadal stac i pilnowac :-)

    Bez tego zapewnienie ograniczenia nie jest możliwe.

    > A nie stracilbys ich pod kasą ?

    Nie.
    Nigdy nie stałem tyle w kolejce do kas.
    Nawet o rząd wielkości mniej też nie, bo bym im dym urządził z miejsca.

  • 100. Data: 2020-04-21 15:30:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie.
    >Nigdy nie stałem tyle w kolejce do kas.
    >Nawet o rząd wielkości mniej też nie, bo bym im dym urządził z
    >miejsca.

    Nie przejeliby sie.
    Choc ja akurat mam duzego Kauflanda, i tam raczej dbaja o krotkie
    kolejki i nawet jakies pieniadze oferuja w razie czekania ... a i tak
    sie zdarzalo.

    J.