  • 191. Data: 2020-04-28 22:59:55
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Czasami tak mam że poważnie dyskutować chciałbym.
    > Nie r?b gwałtu na rozumie ja czasami TVP.
    > Opisałeś normalną sytuację w normalnych warunkach.
    > A my tutajtrochę inną sytuację momawiamy.
    > Po raz kolejny proszę czytaj ze zrozumieniem. Nie równej do Zenka
    > Cofnij się do tyłu i sprawdź co kto ma na przykład 15 lutego
    > wiedział.
    > Teraz mądrego to możesz udawać jak i ja zresztą też.
    > Ale wtedy trochę inna sytuacja była.

    Ale ja nie mowie o sytuacji z 15 lutego, chociaz juz wtedy było troche
    wiadomo.
    Ja mowie o tym ze np co do zasady magazyny ARM powinny być pełne i
    sukcesywnie rotowane. Zawsze! Przeciezo ne sa własnie na taka okazje.
    wiec uzupełnianie stanów jak juz taka sytuacja wystapi przeczy ich
    celowosci. Prawda?
    Ja mowie o tym, ze jak juz było wiadomo co i jak to np na tym posiedzeniu
    gdzie sejm przyjmował pierwsze ustawy antycovidowe, powinien ustalic
    zasady zdalnych głosowań a nie potem kiedy juz była pandemia i zakazy
    zgromadzen i rozpoczeła sie szopka czy mozna zorganizowac posiedzenie
    sejmu czy nie.
    Itp itd.

    I zeby nie było - to sa uwagi do całej "elyty".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 192. Data: 2020-04-28 23:03:09
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.04.2020 o 09:47, J.F. pisze:

> [...]
    > Wiec skutecznosc takiej maseczki to ... 80% ? ale moze "az 80%"
    >
    > Gorzej jak ktos kichnie czy kaszlnie, bo wtedy wiecej bokiem wylatuje,
    > ale moze kropelki akurat niechetnie skrecaja i trafiaja w material.
    >
    > Podobno sa takie z blaszka u gory, co sie ja dogina do ksztaltu nosa.
    >
    > Takie plastykowe BHP - one chyba lepsze. Ale za drogie :-)
    >
    > Gdzies chwalili maski antysmogowe dla biegaczy. Filtr HEPA lepiej
    > zatrzymuje.
    > Ale ... one maja zawor wylotowy, zeby nie stawiac oporu.
    > Czy o to ministrowi chodzilo ?
    > Ale maseczka jest maseczka, liczy sie :-)

    no właśnie - ma to być dowolna maseczka? jak przylecę do Polski to będę
    mógł założyć np. taką:

    http://tnijurl.com/87a61c7f43e9/

    Lukasz

  • 193. Data: 2020-04-29 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > no właśnie - ma to być dowolna maseczka? jak przylecę do Polski to
    > będę mógł założyć np. taką:
    >
    > http://tnijurl.com/87a61c7f43e9/

    :)
    Wyglada ze spełnia wszystkie wymagania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 194. Data: 2020-04-29 07:03:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 22:03:09 +0100, ddddddddddddd napisał(a):
    > no właśnie - ma to być dowolna maseczka? jak przylecę do Polski to będę
    > mógł założyć np. taką:
    >
    > http://tnijurl.com/87a61c7f43e9/

    Nos i usta zaslania, to moze byc.

    Ale ... jak przylecisz do Polski, to mozesz sobie nosic jaka chcesz, a
    nawet nie nosic, bo kogo na kwarantannie to interesuje :-)

    A swoja droga - ci przylatujacy/przyjezdzajacy dostaja jakas maseczke
    na dalsza podroz ?

    J.

  • 195. Data: 2020-04-29 07:14:45
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 06:03, J.F. pisze:

    > Nos i usta zaslania, to moze byc.
    >
    > Ale ... jak przylecisz do Polski, to mozesz sobie nosic jaka chcesz, a
    > nawet nie nosic, bo kogo na kwarantannie to interesuje :-)

    teraz tak, ale kwarantanna się kiedyś skończy, a obowiązek noszenia
    masek nie ;)

    > A swoja droga - ci przylatujacy/przyjezdzajacy dostaja jakas maseczke
    > na dalsza podroz ?

    taaa, albo masz maseczkę, albo mandat ;)

    wczoraj oglądałem film Polaków w UK na całkiem inny temat, dorzucili, że
    grali w piłkę i policja powiedziała że nie mogą (tutaj jest większy
    lockdown niż w Polsce, pracować mogą tylko key workers, tylko key
    workersów jest dużo ;) ) - jak powiedzieli jakie kary są w Polsce, to
    się zapytali 'i kto to zapłaci?' - nie mogli wyjść ze zdziwienia, że nie
    wystarczy porozmawiać i pouczyć ;)

    Lukasz

  • 196. Data: 2020-04-29 08:51:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2020 22:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

> [...]
    > sukcesywnie rotowane. Zawsze! Przeciezo ne sa własnie na taka okazje.
    > wiec uzupełnianie stanów jak juz taka sytuacja wystapi przeczy ich

    Prawda
    Znaczy dobrze ze ten węgiel skupili i na magazynie mają.

> [...]
    > zasady zdalnych głosowań a nie potem kiedy juz była pandemia i zakazy
    > zgromadzen i rozpoczeła sie szopka czy mozna zorganizowac posiedzenie

    Z wyborami i tym wszystkim zdalnym to ogólnie szopka jest
    460 posłów spotkac się nie moze bo ryzyko zakażenia
    Mam tu po sąsiedzku fabrykę.
    Na 3 zmiany pracują jedna zmiana to własnie ok 400 osób.
    Nie umierają masowo

    PIS chce teraz bo ma pewność zwycięstwa, opozycja nie chce teraz bo nie ma szans na
    wygranie.
    I praktycznie to jedyny powód tej szopki. Z obu stron. Chłodna kalkulacja.
    "Zdrowie Polaków, "zabójcze koperty", "konstytucja" itp to tylko dlatego że medialnie
    ładnie brzmi.

    > I zeby nie było - to sa uwagi do całej "elyty".

    Pełna zgoda.

  • 197. Data: 2020-04-29 08:57:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 07:03:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A swoja droga - ci przylatujacy/przyjezdzajacy dostaja jakas maseczke
    > na dalsza podroz ?

    Nie
    Znajomy jakiś czas temu promem ze Szwecji przypłynął.
    Musiał na promie podać adres kwarantanny, zszedł z promu i komunikacją miejska na
    dworzec, dalej kilkadziesiąt km pociągami do domu.
    Wtedy jeszcze maseczki nie chroniły to i bez kagańca na pysku podróżował.
    Jak już do domu wlazł to od tej chwili wyleźć legalnie prze 14 dni nie mógł bo
    codzienne wizyty Policji.

  • 198. Data: 2020-04-29 09:55:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 23:57:43 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Jak już do domu wlazł to od tej chwili wyleźć legalnie prze 14 dni nie mógł bo

    Tak to jakos wiem ... ale gdzie zdobyc te maseczki w porcie o godzinie
    np 22 :-)

    J.

  • 199. Data: 2020-04-29 10:57:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >460 posłów spotkac się nie moze bo ryzyko zakażenia
    >Mam tu po sąsiedzku fabrykę.
    >Na 3 zmiany pracują jedna zmiana to własnie ok 400 osób.

    W maseczkach pracuja ?

    A Sejm, no coz:
    -sa przyklady, ze jedno takie spotkanie wystarczy, a potem rozniosa po
    calym kraju,
    -zachoruja, i jak maja sprawowac obowiazki poselskie ? A tu czasy
    takie, ze kazdy glos sie liczy,
    -a moze powinni na wazne glosowania mimo goraczki przybywac :-)

> [...]
    >kalkulacja.
    >"Zdrowie Polaków, "zabójcze koperty", "konstytucja" itp to tylko

    Ale co by nie mowic, to na zwykle wybory nie chca isc. A na razie one
    ciagle obowiazuja.

    J.

  • 200. Data: 2020-04-29 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Prawda
    > Znaczy dobrze ze ten węgiel skupili i na magazynie mają.

    Czy dobrze rozumiem, ze juz nawet ty zaczynasz ironizowac?

> [...]
    > 460 posłów spotkac się nie moze bo ryzyko zakażenia
    > Mam tu po sąsiedzku fabrykę.
    > Na 3 zmiany pracują jedna zmiana to własnie ok 400 osób.

    No tak, ale trzeba być konsekwentnym.
    Skoro powiedziało sie obywatelom: jeżeli tylko mozecie to pracujcie
    zdalnie to trudno zeby nie zadac pytania: czy sejm moze pracowac zdalnie?

    IMO moze, ale dobrze by było zeby miał przygotowane odpowiednie ramy
    prawne do tego. A te ramy prawne nalezało odrobine wczesniej przygotować.

    Po prostu głowa mnie zaczyna bolec jak ludzie nie potrafiący przewidziec
    i zorganizowac takiej prostej sprawy maja madrze decydowac o moim
    zyciu...

> [...]
    > Z obu stron. Chłodna kalkulacja. "Zdrowie Polaków, "zabójcze
    > koperty", "konstytucja" itp to tylko dlatego że medialnie ładnie

    To jest dla wszystkich jasne.
    Dlatego proponowałem juz kilkukrotnie aby dyskusje o aktualnych wyborach
    odizolowac od takich kalkulacji, interesików i zastanowic sie nad
    wyborami merytorycznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"