  • 101. Data: 2020-04-21 15:32:20
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 15:30, J.F. pisze:

    > Nie przejeliby sie.

    Przejęliby się.
    Zawsze w dyskontach, gdy kolejka jest zbyt duża otwierają następną kasę,
    zwłaszcza gdy się o to poprosi.

  • 102. Data: 2020-04-21 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale to chyba u Tuska, bo obecni jakos nie prezentuja.

    My rozmawiamy tym samym czy jakies dziecinne przepychanki chcesz
    uprawiac?

    >>> Ale ... nie mozna im tego zarzucic. Mogli nic nie robic i emerytury
    >>> by

    > Na szczescie dla nich - szpitale sa czesto samorzadowe.
    > Wiec szpital moze wziac, a rzad sie pochwali, ze dla nikogo nie
    > zabraklo :-)

    CZyli juz przyjechał ten sprzet kupiony przez Owsiaka?

    > IMO - w miare trafili.

    Ale w co trafili? Kolejek nie zauwazyłes?

    > No ale wlasnie o to chodzi, zeby ludzie czekali przed sklepem, a nie w
    > srodku.
    > Tylko czy aby na pewno to zmniejsza zagrozenie.

    Ja juz nie mam na ciebie siły.
    Twoim zdaniem lepiej ilosc osób w sklepie rozpatrywac prez ilosc kas a
    nie przez ilosc miejsca? To ja juz nie mam pytań...

    > Dwa wozki i mozna za jednym razem :-)

    Widac ze robisz zakupy tylko dla siebie i nie masz pojecia co to znaczy
    obkupić 5 rodzin na swieta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 103. Data: 2020-04-21 19:09:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >My rozmawiamy tym samym czy jakies dziecinne przepychanki chcesz
    >uprawiac?

    W kazdym badz razie obecni nie prezentuja dzialan zmierzajacych do
    tezy.
    A co by zrobil Tusk, gdyby na niego padlo ... kto wie.
    Raz tam mial epidemie grypy.

    >Ale w co trafili? Kolejek nie zauwazyłes?

    Zauwazylem, ale pamietam tez kolejki do kas z poprzedniego okresu :-)

    >Ja juz nie mam na ciebie siły.
    >Twoim zdaniem lepiej ilosc osób w sklepie rozpatrywac prez ilosc kas
    >nie przez ilosc miejsca? To ja juz nie mam pytań...

    Zazwyczaj jedno do drugiego pasuje ...

    >Widac ze robisz zakupy tylko dla siebie i nie masz pojecia co to
    >znaczy
    >obkupić 5 rodzin na swieta...

    Wrzucic 5 razy to samo, co dla siebie :-)

    J.

  • 104. Data: 2020-04-21 19:15:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 09:45, Cavallino pisze:

    > Nie bardzo, już lekarz Wam nie pomoże.
    > Kiedyś źródełko funduszy, które was finansują wyschnie, dopiero wtedy
    > znikniecie....
    Zmień leki na mocniejsze albo płytę bo jesteś nudny.
    Wylewasz żale i frustracje tutaj jakby to cos miało zmienić, juz Ci
    pisałem, nie podoba się to bierz transparent i zapierdalaj na wiejską
    lub na żoliborz i tam się żal jak ci źle.
    Mnie też jest źle ale się nie skomle jak ty chociaż jestem bezrobotny a
    60 latka nikt dzisiaj do roboty nie chce.
    Więc weź się w garść i przestań pierdolić o pisie.

    --
    Janusz

  • 105. Data: 2020-04-21 19:17:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego Budzik zachowujesz się jak ostatnia kurew. Liczysz na poparcie przedostaniej
    kurwy pizdziaka że taki mocny się zrobiłeś? Nigdzie nie napisałem że gospodarka ma
    się super świetnie. Jacyś zagraniczni obserwatorzy oceniają że skurczy się o 6-8%. To
    nie jest jakaś potworna tragedia że ludzie będą marli na ulicach z głodu a matki będą
    sprzedawały córki do burdeli. Nie mamy najgorzej a jeśli brać pod uwagę jako
    kryterium dobrobytu dostęp do srajtaśmy to jesteśmy na samym szczycie. Są tacy co
    mieli pecha. Było że na miesiąc przed wirusem ktoś otworzył tanie obiady i teraz nic
    nie robi. Wszędzie mówią że żeby założyć i utrzymać firmę w czterdziestu procentach
    potrzebne są pieniądze i umiejętności a w sześćdziesięciu szczęście. Jeśli uważasz że
    w Polsce jest jakaś tragedia to co powiesz na artykuł na onanecie o zamieszkach na
    przedmieściach Paryża. Protestujący twierdzą że są głodni. Kiedy w Polsce widziałeś
    głodnego człowieka, taki co wystawia rękę po pieniążka na denaturat albo inny
    wynalazek mówiąc że na bułkę się nie liczy. Są dziedziny w których jest zastój.
    Kawiarnie, restauracje, zakłady fryzjerskie i kosmetyczne. Chociaż na ww onanecie
    pisza ze z tymi dwoma ostatnimi zaczyna się wytwarzać szara strefa. I usługi
    zaczynają być wykonywane w domach klientów. Chyba nie muszę nic pisać o uczciwości
    polskich fryzjerów i kosmetyczek w kwestii odprowadzania podatków od usług jakie
    teraz wykonują pomimo zakazu. Oczywiście to że pracują i zarabiają nie spowoduje że
    zrezygnują z pomocy finansowej do jakiej zobowiązało się na ich rzecz państwo, czyli
    my wszyscy. Tak że jak Twoja żona zamówi sobie do domu fryzjerke to uważaj się za dwa
    razy okradzionego. Pierwszy bo zarobi i nie zapłaci podatku. Drugi bo z twojego
    podatku dostanie od państwa, czyli nas wszystkich, kasę. Ale jak byś jak przyjdzie
    zaczął chować co cenniejsze rzeczy to się obruszy za złodziejkę ja masz. Pomijam
    drobny szczegół że kwarantanny robi się nie po to żeby ludzie się kontaktowali, nawet
    jeśli są to fryzjerki damskie i ich klientki.

  • 106. Data: 2020-04-21 19:18:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 10:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Putin jest zadowolony. Gornicy chyba tez .. byleby sie tylko nie
    > pozarazali w tych kopalniach.
    No nie wiem, przejeżdżałem dzisiaj koło składu opału i jeszcze tak
    pełnego nie widziałem, zapakowany po sam czubek, więc górnicy to robią
    raczej na skład a z tego kasy raczej nie ma.

    --
    Janusz

  • 107. Data: 2020-04-21 20:20:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >No nie wiem, przejeżdżałem dzisiaj koło składu opału i jeszcze tak
    >pełnego nie widziałem, zapakowany po sam czubek, więc górnicy to
    >robią raczej na skład a z tego kasy raczej nie ma.

    Chyba tak, bo Zenek gospodarke chwali, a ja wlasnie slysze, ze jest
    spor gornikow z ministrem.
    Kopalnia by chciala, aby pracowali 4 dni w tygodniu i za tyle
    dostawali pensje, a oni cos mowia o tarczy i ze im sie nalezy za 5 dni
    :-)

    To chyba kontynuacja tego
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/PGG-zmniejszy-wydob
    ycie-do-4-dni-roboczych-I-zarobki-tez-7862650.html

    J.

    --
    Janusz

  • 108. Data: 2020-04-21 20:41:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-21 o 20:20, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > To chyba kontynuacja tego
    > https://www.bankier.pl/wiadomosc/PGG-zmniejszy-wydob
    ycie-do-4-dni-roboczych-I-zarobki-tez-7862650.html

    Się wcale nie dziwię skoro składy zawalone węglem i to pewnie jeszcze
    ruskim żeby było śmieszniej.

    --
    Janusz

  • 109. Data: 2020-04-21 20:49:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >To nie jest jakaś potworna tragedia że ludzie będą marli na ulicach z
    >głodu a matki będą sprzedawały córki do burdeli.

    A to zalezy. Moze sie okazac, ze dla tych 6-8% pracy nie starczy ...

> [...]
    >nic pisać o uczciwości polskich fryzjerów i kosmetyczek w kwestii
    >odprowadzania podatków od usług jakie teraz wykonują pomimo zakazu.

    Jeszcze mieliby do takiego ustroju doplacac ? :-)

    >Oczywiście to że pracują i zarabiają nie spowoduje że zrezygnują z
    >pomocy finansowej do jakiej zobowiązało się na ich rzecz państwo,
    >czyli my wszyscy.

    Bo im sie po prostu nalezy :-P

    J.

  • 110. Data: 2020-04-21 21:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlaczego Budzik zachowujesz się jak ostatnia kurew.

    musimy sie Zenek umowic co do jednego - jak bedziesz mylił usenet ze
    stołem wigilijnym i bedziesz sie tutaj odzywał jakbys sie odzywał przy
    tymze stole do tego kto tam z toba te swieta spedza to nie licz na
    rozmowe.
    Sa pewne granice bycia niewychowanym scierwem. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO