    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maseczki 2
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <4...@4...com>
    <5e9d2460$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9d7f34$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7k8pa$ds2$2$Janusz@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <5e9dc563$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9eadcb$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e9eec07$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 21 Apr 2020 16:59:56 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale to chyba u Tuska, bo obecni jakos nie prezentuja.

    My rozmawiamy tym samym czy jakies dziecinne przepychanki chcesz
    uprawiac?

    >>> Ale ... nie mozna im tego zarzucic. Mogli nic nie robic i emerytury
    >>> by

    > Na szczescie dla nich - szpitale sa czesto samorzadowe.
    > Wiec szpital moze wziac, a rzad sie pochwali, ze dla nikogo nie
    > zabraklo :-)

    CZyli juz przyjechał ten sprzet kupiony przez Owsiaka?

    > IMO - w miare trafili.

    Ale w co trafili? Kolejek nie zauwazyłes?

    > No ale wlasnie o to chodzi, zeby ludzie czekali przed sklepem, a nie w
    > srodku.
    > Tylko czy aby na pewno to zmniejsza zagrozenie.

    Ja juz nie mam na ciebie siły.
    Twoim zdaniem lepiej ilosc osób w sklepie rozpatrywac prez ilosc kas a
    nie przez ilosc miejsca? To ja juz nie mam pytań...

    > Dwa wozki i mozna za jednym razem :-)

    Widac ze robisz zakupy tylko dla siebie i nie masz pojecia co to znaczy
    obkupić 5 rodzin na swieta...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona