  • 81. Data: 2020-04-21 09:45:31
    Temat: Re: maseczki 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 09:10, Janusz pisze:

    > Widzę że tu lekarz jest potrzebny.

    Nie bardzo, już lekarz Wam nie pomoże.
    Kiedyś źródełko funduszy, które was finansują wyschnie, dopiero wtedy
    znikniecie....

  • 82. Data: 2020-04-21 10:17:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >O jakim odmrożeniu mówisz. Obok mnie miasto remontuje dwie kamienice.
    >Ludzie pracują normalnie.
    >Tramwaje jeżdżą, paliwa prąd i gaz są.

    Putin jest zadowolony. Gornicy chyba tez .. byleby sie tylko nie
    pozarazali w tych kopalniach.

    motorniczowie ... ja cos slyszalem o rozkladzie swiatecznym.

    >Ci co produkują pralki, zmywarki itp. po trzech tygodniach przestoju
    >uruchamiają fabryki.

    Ciekawe - poszli rzadowi na reke, czy brak podzespolow z Chin :-)

    Ale jeszcze kwestia zbytu - a tu galerie zamkniete ...

    >Przez te trzy tygodnie nie było produkcji ale wykorzystali czas na
    >gruntowne modernizację, tak powiedzieli w wiadomościach.

    I wierzysz ?
    Taka gruntowna modernizacja - nieplanowana, z zaskoczenia.
    No chyba, ze juz od dawna planowali postawic roboty :-)

    No nic - odrobia latem, tylko kto utrzyma pensjonaty.

    >Biura rachunkowe działaly czyli prowadzący działalność mieli co
    >robić.

    Polowa. Bo nie fryzjerzy, restauacje itp.
    A biura ksiegowaly poprzedni miesiac/rok.

    >Wiele szwalni przestawiło się na szycie maseczek. Mają zamówienia po
    >3 miliony sztuk.

    A to niewatpliwie. Zaloga tej fabryki pralek ... w maseczkach bedzie ?

    >Znajomy co ma śpiewa knajpę w piecach do pizzy piecze chleb i
    >sprzedaje. Mówi że chyba otworzenie knajpy było błędem, piekarnie
    >trzeba było otwierać jak inni knajpy otwierali.

    Byc moze, tylko
    -a co robia dotychczasowe piekarnie ?
    -czy jemu sie to oplaca ? Bo piec do pizzy niekoniecznie dobrze
    izolowany,
    -gdzie on to sprzedaje ...

    >Podobno kopalnie na pół gwizdka pracują. Ale węgla nakopane i leży na
    >hałdach to się nie muszą wysilać.
    >Który przemysł nie pracuje?

    No, skoro VW zamknal fabryki, to i caly przemysl dostawcow stoi.
    Choc taka jedna firma z 3 zmian przeszla na 2 zmiany 4 dni w
    tygodniu - wiec polowa pracuje.

    Dodaj zamkniecie szkol, wiec iles tam ludzi siedzi w domu i pilnuje
    dzieci zamiast pracowac.

    J.

  • 83. Data: 2020-04-21 10:24:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Mysle ze rzadzacy powoli stawiaja krzyzyk na najsłabszej czesci
    >populacji...

    No wiesz - w to im graj, bedzie mozna dac 14-ta emeryture i 1000+
    przed wyborami :-)

    Ale ... nie mozna im tego zarzucic. Mogli nic nie robic i emerytury by
    spadly,
    mogli nie robic tych 2h dla seniora w sklepach.
    Jak widac - tylko nie zadbali/nie przewidzieli co bedzie w DPS.

    Albo czekaja, az im Owsiak dokupi respiratorow ...

    Za to ciekawa ta likwidacja "godzin emeryta" w sobote ... z jednej
    strony - obywatele wkurzeni, z drugiej ... emeryt tez musi zrobic
    zakupy na niedziele.
    W piatek ma robic, czy w sobote nie zasluguje na ochrone ?

    J.

  • 84. Data: 2020-04-21 10:39:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 10:24, J.F. pisze:

    > No wiesz - w to im graj, bedzie mozna dac 14-ta emeryture i 1000+ przed
    > wyborami :-)
    >
    > Ale ... nie mozna im tego zarzucic. Mogli nic nie robic i emerytury by
    > spadly,

    Za to nie spadłyby pensje (w wielu przypadkach do zera) i nie trzeba by
    płacić zasiłków/zapomóg z tytułu lockdownu.

    > Za to ciekawa ta likwidacja "godzin emeryta" w sobote ... z jednej
    > strony - obywatele wkurzeni, z drugiej ... emeryt tez musi zrobic zakupy
    > na niedziele.

    A inni nie muszą?
    Bo 10-12 w sobotę, to najlepsza pora na zakupy.
    Ryneczki właśnie o 12 się zamykają, wiele małych sklepików też jest
    czynnych góra do 13.

  • 85. Data: 2020-04-21 12:58:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Za to nie spadłyby pensje (w wielu przypadkach do zera) i nie trzeba
    >by płacić zasiłków/zapomóg z tytułu lockdownu.

    No chyba, ze na Ciebie by padlo :-P

    >A inni nie muszą?

    No musza, ale czego sie nie robi dla naszych kochanych staruszkow :-)

    >Bo 10-12 w sobotę, to najlepsza pora na zakupy.
    >Ryneczki właśnie o 12 się zamykają, wiele małych sklepików też jest
    >czynnych góra do 13.

    No to przeciez mozna wstac o 6 rano i o 8:00 zameldowac sie na
    zakupach :-)
    Albo wydluzyc godziny pracy, skoro towar nie zszedl.

    Wiec nie wiem - rzad chce dbac o emerytow, czy niech jedza stary chleb
    :)

    J.

  • 86. Data: 2020-04-21 13:03:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 12:58, J.F. pisze:

    > Mogli nic nie robic i emerytury

    > No chyba, ze na Ciebie by padlo :-P

    Nadal może paść w każdym momencie na kogokolwiek.
    Nie teraz, to za miesiąc, dwa czy pół roku.

    Odsuwaniem w czasie żadnego problemu się nie załatwi.
    Za to na pewno wiele się stworzy.

    > No to przeciez mozna wstac o 6 rano i o 8:00 zameldowac sie na zakupach :-)

    Niech dziadki wstają - mają szanse odespać w dzień, już w tygodniu, bo i
    tak nic w tym czasie nie robią.

  • 87. Data: 2020-04-21 13:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Nie teraz, to za miesiąc, dwa czy pół roku.
    >Odsuwaniem w czasie żadnego problemu się nie załatwi.

    Inaczej bys pisal, gdybys mial 20% szans na ciezka forme choroby i
    100% szans na brak respiratora :-)

    >Niech dziadki wstają - mają szanse odespać w dzień, już w tygodniu,
    >bo i tak nic w tym czasie nie robią.

    W niedziele odespisz, przeciez i tak nic innego nie zrobisz :-)

    J.

  • 89. Data: 2020-04-21 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ty tak na poważnie?

    Zastanawiałem sie czy ktoś Zenkowi odpowie.
    Ja sie zastanawiam bo skoro Zenek twierdzi ze gospodarka chula a rzad
    ogłasza jakies tarcze to chyba powinien do prokuratury zgłosić... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 88. Data: 2020-04-21 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wiesz - w to im graj, bedzie mozna dac 14-ta emeryture i 1000+
    > przed wyborami :-)

    W sumie to nie zdziwiłby mnie taki "pragmatyzm"...

    > Ale ... nie mozna im tego zarzucic. Mogli nic nie robic i emerytury by
    > spadly,
    > mogli nie robic tych 2h dla seniora w sklepach.
    > Jak widac - tylko nie zadbali/nie przewidzieli co bedzie w DPS.

    Nie przewidzieli?

    > Albo czekaja, az im Owsiak dokupi respiratorow ...

    Podejrzewam ze woleliby sie sami dusic niz wziac od Owsiaka.

> [...]
    > zakupy na niedziele.
    > W piatek ma robic, czy w sobote nie zasluguje na ochrone ?

    Na samym poczatku ograniczenia sklepowego mowiłem ze to debilizm aby
    uzalezniac ilosc klientów w sklepie od ilosci kas.
    A nie mam 100 ministrów i viceministrów w domu.

    Teraz oni tez na to wpadli i automagicznie kolejki przed sklepami
    praktycznie znikły. Klekajcie narody...

    Ale co sie nastałem to sie nastałem. Co sie narobiłem zakupów w nocy to
    sie narobiłem. A musiałem przed swietami 5 rodzin obkupić...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 90. Data: 2020-04-21 14:05:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-04-2020 o 13:59, Budzik pisze:

> [...]
    > A nie mam 100 ministrów i viceministrów w domu.
    >
    > Teraz oni tez na to wpadli i automagicznie kolejki przed sklepami

    Komunizm właśnie na tym polega, że bohatersko rozwiązuje się problemy
    nieznane w innych systemach.
    Co obecni bolszewicy udowadniają w każdym swoim posunięciu.