  • 1. Data: 2009-12-12 00:31:26
    Temat: [maly reportaz] mikolaje na motocyklach
    Od: PS <p...@w...pl>

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz/santas_on_moto
    rbikes4

    Maly reportaz z Gdyni. Mysle, ze warto zerknac, bo impreza jest
    nietypowa i dosc ciekawa. :)

    Uwagi co do samych foto tez mile widziane, tylko nie bijcie, ze znow do
    kitu. ;)

  • 2. Data: 2009-12-12 11:16:04
    Temat: Re: [maly reportaz] mikolaje na motocyklach
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    PS pisze:
> [...]
    > nietypowa i dosc ciekawa. :)
    >
    > Uwagi co do samych foto tez mile widziane, tylko nie bijcie, ze znow do

    nie wiedziałem, że są tak strome podjazdy i zjazdy w Gdyni ;))
    ps.
    brakuje mi reniferów :))

  • 3. Data: 2009-12-13 13:38:38
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Jurekk" <j...@O...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiedziałem, że są tak strome podjazdy i zjazdy w Gdyni ;))

    wjazd do Gdyni czy raczej Rumi(i) to w ogole sa gory :)

    p, zul

  • 4. Data: 2009-12-14 06:57:03
    Od: Jurekk <j...@O...pl>

    085 pisze:
    > Użytkownik "Jurekk" <j...@O...pl> napisał w wiadomości

    > wjazd do Gdyni czy raczej Rumi(i) to w ogole sa gory :)

    to dlatego podmiejska kolejka tak zwinnie śmiga ;)

  • 5. Data: 2009-12-14 08:50:24
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Jurekk pisze:

    Hej

    > nie wiedziałem, że są tak strome podjazdy i zjazdy w Gdyni ;))

    Ta, poczekaj aż kolega pokaże krzywo pływające statki ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu