  • 1. Data: 2009-12-11 15:09:21
    Temat: A moze cos innego
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    Przepraszam autora za linkowanie do jego strony, ale temat mimo ze nie
    odkrywczy, to chyba wazny dla wielu. No i niedzielnym fotografom tez
    sie przyda zaznajomienie z tematem.
    http://www.infinity.net.pl/~archie/wordpress/?p=972
    pozdrawiam wszystkich
    Slawek

  • 2. Data: 2009-12-11 15:51:19
    Temat: Re: A moze cos innego
    Od: smila <w...@g...pl>

    http://tinyurl.com/y9cptg6

  • 3. Data: 2009-12-11 16:25:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:
    > Przepraszam autora za linkowanie do jego strony, ale temat mimo ze nie
    > odkrywczy, to chyba wazny dla wielu. No i niedzielnym fotografom tez
> [...]

    Śmieszni są ci wszyscy narzekacze: fotografowie, że im mało płacą,
    kotleciarze, że młody robi po pińcet, muzycy, że granie za piwo teraz
    jest w modzie i że płyty się piraci...
    A może by tak ruszył jeden z drugim dupę i się przebranżowił zamiast
    biadolić? Stoją śmieszne ludki na tym zdjęciu z Polańskim, na mrozie i
    jojcą jak to ciężko jest na świecie. I żeby jeszcze robili coś ciekawego...
    No ale to głos wołającego na pustyni. Kiedyś ktoś tam biadolił że
    bezrobocie i daleko do urzędu zatrudnienia. To mu napisałem, żeby się
    szopa pouczył, za wycinanie z tła 25zł można dostać. I co? Wątek się
    rozrósł, święte oburzenie również, a potem jeszcze znalazłem tego echo
    na grafice, że to taki kretyn jeden dał poradę od czapy bezrobotnemu
    kpiąc sobie z niego i z Wielkiego Zawodu Grafika.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 4. Data: 2009-12-13 11:52:09
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > A może by tak ruszył jeden z drugim dupę i się przebranżowił zamiast
    > biadolić?

    Święta racja.

    A może to jest tak, jak było w starym dowcipie:
    -jak ktoś coś umie, to to robi,
    -jak ktoś nic nie umie - zostaje nauczycielem,
    -jak nie umie uczyć - zostaje wychowawcą

    Można by dodać - jak już wychowawcy uczniowie założą na głowę kubeł ze
    śmieciami - to zostaje fotografem.