  • 1. Data: 2010-02-20 07:30:19
    Temat: malpka z klasa
    Od: "meerkat" <l...@o...pl>

    waham sie miedzy dwoma panasami - TZ7 i LX3 ... ktory byscie polecili dla
    kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i panoramiczne
    zdjecia ?

  • 2. Data: 2010-02-20 08:08:56
    Temat: Re: malpka z klasa
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "meerkat" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > waham sie miedzy dwoma panasami - TZ7 i LX3 ... ktory byscie polecili dla
    > kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i
    > panoramiczne zdjecia ?

    Jeżeli 'duży zoom' to nie LX3 :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2010-02-20 16:59:50
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 20 Lut, 08:30, "meerkat" <l...@o...pl> wrote:
    > waham sie miedzy dwoma panasami - TZ7 i LX3 ... ktory byscie polecili dla
    > kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i panoramiczne
    > zdjecia ?

    Małpka z klasą to Leica X1, tyle, że zooma ni ma.

  • 4. Data: 2010-02-20 18:31:19
    Od: "Waldo" <w...@n...com>

    Ostatnio, jako podróżny sprzęt, zakupiłem Lumixa GF1 + 14 - 45 i jestem pod
    wrażeniem jakości zdjęć, jak i samego aparatu.
    Jeżeli zależy Ci na sporym tele, to zamiast 14-45 możesz wybrać 14 - 140
    (ekwiwalent 28 - 280 ).
    Ja jestem zwolennikiem ultrawide i czekam na 7 - 14mm :)

    --
    Pozdrawiam, Waldemar
    -----------------------------------

  • 5. Data: 2010-02-21 08:43:03
    Od: Piotr <p...@g...com>

> [...]
    > kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i panoramiczne

    LX3 to wspaniały sprzęt (b.jasny obiektyw) ale zoom x2,5.
    Albo poczekać do marca na TZ10 lub poszukać coś w superzoomach (np.
    FZ38 : zoom x18, szerki kąt 27mm)

  • 6. Data: 2010-02-21 13:59:31
    Od: nb <n...@n...net>

    on Sat 20 of Feb 2010 08:30 meerkat wrote:

    > waham sie miedzy dwoma panasami - TZ7 i LX3 ... ktory byscie polecili dla
    > kogos kto nie ma i nie chce miec lustrzanki a lubi duzy zoom i
    > panoramiczne zdjecia ?

    Wybrałbym TZ7.

    A tak na marginesie, z parudziesięciu aparatów które
    ostatnio przewinęły się przez moje ręce, tego TZ7
    najlepiej wspominam. Po prostu harmonijne zgranie ergonomii
    z możliwościami ręcznych ustawień (właściwie nigdy nie
    używam ustawień auto). Niektórym nie leży joystick.
    Największa wada aparatu to szumy, a mniejsze to
    brak rawów i możliwości wyłączenia odszumiania.

    --
    nb

  • 7. Data: 2010-02-21 17:06:05
    Od: nb <n...@n...net>

    on Sun 21 of Feb 2010 14:59 nb wrote:

    > Wybrałbym TZ7.

    Pardon! Pomylilem TZ7 z FZ7, a to bardzo różne apraty.
    (tyle razy już myliłem, że nawet wywiesiłem karteczkę
    w zasięgu wzroku, pośród niewielu innych karteczek,
    Widać nie pomaga)

    Poniższe dotyczy FZ7. Może się przydać pytającemu
    o "pancerny kompakt z buforowanymi rawami", gdzie ktos
    zaproponował FZ8 niewiele różniący się od FZ7.