  • 1. Data: 2010-02-19 17:22:43
    Temat: gdzie czyscic Pentaxa w Warszawie
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy po wycieczce po Afryce Pentaxa plus obiektywy oddac do czyszczenia w
    serwisie Apollo, czy tez zrobia to rownie dobrze w jakims malym
    serwisie, np. BtFoto na Armii Ludowej?

    TA

  • 2. Data: 2010-02-19 21:32:48
    Temat: Re: gdzie czyscic Pentaxa w Warszawie
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    <T...@s...in.the.world>:
    > Witam,
    > Czy po wycieczce po Afryce Pentaxa plus obiektywy oddac do czyszczenia w
    > serwisie Apollo, czy tez zrobia to rownie dobrze w jakims malym
    > serwisie, np. BtFoto na Armii Ludowej?

    A z ciekawości: który to korpus? Jakie szkła?
    Uszczelnienia na nic się nie zdały?
    W jakim jest/są stanie, że szukasz jakiegoś "czyściciela"?

  • 3. Data: 2010-02-20 11:21:16
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hln026$6n7$1@inews.gazeta.pl>,
    "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> wrote:

    > A z ciekawości: który to korpus? Jakie szkła?
    K10D
    Obiektyw Tamron 18-250, i dwa limitedy.

    > Uszczelnienia na nic się nie zdały?

    Obiektywy nie sa uszczelniane. No i przeciez zmienialem obiektywy.
    W kazdym razie paprochy widze bardziej w wizjerze niz na zdjeciach.

    > W jakim jest/są stanie, że szukasz jakiegoś "czyściciela"?

    Bylem na dwumiesiecznej wycieczce rowerowej.

    TA

  • 4. Data: 2010-02-21 22:26:13
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Bylem na dwumiesiecznej wycieczce rowerowej.

    Śladem Kazimierza Nowaka?

  • 5. Data: 2010-02-21 23:07:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 19 Feb 2010 18:22:43 +0100, osobnik zwany
    Titus_Atomicus wystukał:

    > Witam,
    > Czy po wycieczce po Afryce Pentaxa plus obiektywy oddac do czyszczenia w
    > serwisie Apollo, czy tez zrobia to rownie dobrze w jakims malym
    > serwisie, np. BtFoto na Armii Ludowej?

    Czyściłem swoje Sigmy tu:
    Naprawa Aparatów i Sprzętu Fotograficznego.
    Adam Bieniek
    Adres: Al. Jerozolimskie 113/115, 02-017 Warszawa
    Telefon: (22) 629-99-59

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2010-02-22 01:34:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hlsbu3$3d6$1@news.dialog.net.pl>,
    "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Śladem Kazimierza Nowaka?

    E, nie.
    RAczej sladami Stasia i Nel. A dokladniej sladami 'Sladami Stasia i Nel'.

    TA