  • 151. Data: 2016-11-05 09:55:57
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 09:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Wystarczy +150KM i wcześniejsza redukcja z głową aby zrobić to sprawnie.
    > Zakładam (co wydawało mi się oczywiste dla innych), że kierownik który
    > jest w takiej wnęce między autami i jedzie na zderzaku wie do czego
    > służą biegi i nie obawia się zepsucia silnika gdy zredukuje przełożenie
    > o 2 lub 3 biegi.

    Powiem ci tak - mam 130, zawsze przy wyprzedzaniu redukuję do 3 i
    znaczle lepszą taktyką jest zostawić sobie 15 metrów. Po pierwsze masz
    już na starcie jakieś +20km/h, po drugie i ważniejsze- coś widzisz, bo
    jak jedziesz 5 metrów za tirem, to gówno widać na przeciwległym pasie.

    Shrek

  • 152. Data: 2016-11-05 10:06:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 09:55 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > już na starcie jakieś +20km/h, po drugie i ważniejsze- coś widzisz, bo
    > jak jedziesz 5 metrów za tirem, to gówno widać na przeciwległym pasie.

    Trzeba redukować przed :-). Zanim wyskoczysz i zrobisz te 15 metrów ja już
    będę po wyprzedzaniu.
    Nie piszę o wyprzedzaniu w ogólności - Tutaj masz rację. Piszę o
    wyprzedzaniu w tej konkretnej sytuacji (jazda na zderzaku za kapeluszem w
    osobówce).

    TG

  • 153. Data: 2016-11-05 10:53:11
    Temat: madrzy inaczej. Re: zachowanie dystansu
    Od: "Adamek" <s...@k...pl>

    > Może być tak, że te +15 oznacza wleczenie się 45, bo ktoś zapomniał zdjąć
    > 30 po remoncie drogi.

    Nikt nie zapomniał zdjąć, tylko remont skończyli
    i postawili 30 żeby materiał nawierzchni miał czas się utwardzić.
    Zawsze znajdą się madrzy inaczej i niszczą nową nawierzchnię.

  • 154. Data: 2016-11-05 11:13:48
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 08:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > O to ciekawe, czemu tak uważasz?

    Bo myślę?

    > - jak inaczej proponujesz wyprzedzić
    > kilkusetmetrową kolumnę takich kierowców jak twórca wątku?

    Normalnie, jak każdy, w miarę inteligentny człowiek.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 155. Data: 2016-11-05 11:15:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 10:06, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Zanim wyskoczysz i zrobisz te 15 metrów ja
    > już będę po wyprzedzaniu.

    No chyba że tak. Skoro masz alternatywną fizykę, to nie mam co
    podskakiwać;)

    Shrek

  • 156. Data: 2016-11-05 11:32:23
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 04.11.2016 o 20:20, Ed pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > mną się nie trzeba przejmować, ja właściwie to już sie dowiedziałem tego co
    > chciałem
    > już kończe aktywnośc na grupie

    Słusznie czynisz.
    Sam rzadko tu zaglądam a i tak chyba połowę tutejszych dyskutantów mam
    odfiltrowanych. Inaczej nawet przejrzeć wątków by się nie udało spokojnie:)

    Nie na próżno mottem tutejszych dyskusji jest:

    To jest grupa dyskusyjna! Tu się nie dyskutuje - tu się walczy!

    Szerokości na drodze:)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 157. Data: 2016-11-05 14:57:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    [...]

    > nie omijam, tylko jeszcze go nie cytowałem
    > nie odnoszę się do każdego zdania a tylko do tego co mnie zaintryguje
    > nie zbulwersował mnie tak jak inne,
    > czy to wbrew netykiecie?

    Wbrew netykiecie jest cytowanie posta w całości i odpowiadanie na
    samym dole, bawiąc się w wycinanki i kopiowanie treści. Nie twórz
    nowych bytów - dostosuj się do istniejących zasad.
    ---
    Pierdoły. Tak się nie robi bo się nie robi a nie dla zasad

  • 158. Data: 2016-11-05 15:27:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    Jazda w terenie zabudowanym 65km/h to poważne ryzyko dla pieszych którzy
    mogliby znaleźć się nagle przed Twoim samochodem.
    ---
    Poza terenem zabudowanym jest dokładnie tak samo :-)

  • 159. Data: 2016-11-05 16:32:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 11:13 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Bo myślę?

    > Normalnie, jak każdy, w miarę inteligentny człowiek.

    No się niczego od Ciebie nie dowiedziałem. Ani dlaczego nie wyprzedzać
    "wyskakując spod zderzaka", ani jak wyprzedzić "kilkusetmetrową kolumnę
    takich kierowców jak twórca wątku".

    Po co zabierasz głos jak nie masz ochoty na dyskusję?

    TG

  • 160. Data: 2016-11-05 16:37:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 11:15 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No chyba że tak. Skoro masz alternatywną fizykę, to nie mam co
    > podskakiwać;)
    >
    > Shrek

    W 99% procentach przypadków wyprzedzając w ten sposób siedzę na zderzaku
    takiemu co to od 15 metrów się rozpędzał i jeszcze nie skończył wyprzedzać
    :-)

    TG