  • 161. Data: 2016-11-05 16:39:20
    Temat: Re: zachowanie dystansu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 16:32 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > No się niczego od Ciebie nie dowiedziałem. Ani dlaczego nie wyprzedzać
    > "wyskakując spod zderzaka", ani jak wyprzedzić "kilkusetmetrową kolumnę
    > takich kierowców jak twórca wątku".

    "No i niczego się" miało być.

    Jakaś dysleksja mnie dzisiaj dopadła.

    TG

  • 162. Data: 2016-11-05 17:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To ich przepuść.
    > W którymś ze stanów jest taki fajny obowiązek, że jak blokujesz drogę 3
    > pojazdom, to masz zjechać (zatrzymać się) i ich przepuścić.

    Ale przeciez pisze ze wyprzedzic nie ma gdzie.
    Ja tam pomagam wyprzedzac gdzie sie da (mruganie kierunkiem, zwolnienie
    etc) ale jak mi taki siedzi na ogonie to wywołuje dokładnie odwrotna
    reakcje - mam wtedy wrażenie ze jedzie jakis nieokrzesany młokos, ktos kto
    dostał firmowe auto i poczuł ze jest królem swiata tudziez po prostu ktos
    zdecydowanie za nerwowy i moja reakcja jest... jazda tak samo jak
    wczesniej... :)
    Na szczescie takie przypadki lubiących bawic sie od tyłu zdarzaja sie nie
    az tak czesto. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 163. Data: 2016-11-05 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jeśli warunki na to pozwalają (np. jest to zwykła autostrada na której
    > ktoś zapomniał zdjąć 30-tki) to i owszem.

    I co? Policja suszy tam "30"?
    Duzo znasz takich miejsc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 165. Data: 2016-11-05 17:00:49
    Temat: Re: Zdjac noge z gazu. Re: zachowanie dystansu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Niebezpieczny manewr.

    Niebezpieczny?
    Masz prawo jazdy, TEJ???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 164. Data: 2016-11-05 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Jak jest gęsto to czasami tylko spod zderzaka dasz radę wyprzedzić.
    > "Trzymając normalną odległość i czekając na dogodny moment"
    > spowodujesz tylko to, że za chwilę będziesz miał dwóch do
    > wyprzedzania, ktoś wskoczy między wami i będzie jechał tamtemu na
    > zderzaku czekając na okazję.

    Zwłaszcza w GP Monaco...
    Jak jest taki ruch jak opisujesz to wyprzedzanie i tak nie ma zadnego sensu
    bo nadrobisz 10minut na 100 km i umordujesz sie bez sensu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 166. Data: 2016-11-05 17:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ed WYTNIJ T...@p...onet.pl ...

    > W Twoj post patrze jak w zwierciadlo polskich drog

    Zaczynam myslec ze Ed to którys z grupowiczów, który z nudów postanowił
    potrollować. Przyznac sie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 167. Data: 2016-11-05 17:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 16:37, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > W 99% procentach przypadków wyprzedzając w ten sposób siedzę na zderzaku
    > takiemu co to od 15 metrów się rozpędzał i jeszcze nie skończył
    > wyprzedzać :-)

    Nie wiem czego chcesz dowieść w ten sposób, ale skoro siedzisz na
    zderzaku temu co jeszcze nie skończył wyprzedzać, to twoja pozycja jest
    mało komfortowa - jdziesz pod prąd, niewiele widzisz i nie masz się
    gdzie schować.

    Shrek

  • 168. Data: 2016-11-05 17:33:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2016 o 17:03 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > zderzaku temu co jeszcze nie skończył wyprzedzać, to twoja pozycja jest
    > mało komfortowa - jdziesz pod prąd, niewiele widzisz i nie masz się

    No i wszystko jasne. Byłeś widziałeś, zdałeś relację na grupie.
    Napisz, że w dodatku jestem złodziejem. Bo przecież każdy pijak to
    złodziej :-)

    Dobre :-)

    TG

  • 169. Data: 2016-11-05 18:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2016 o 17:33, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > No i wszystko jasne. Byłeś widziałeś, zdałeś relację na grupie.
    > Napisz, że w dodatku jestem złodziejem. Bo przecież każdy pijak to
    > złodziej :-)
    >
    > Dobre :-)

    No sam napisałeś, że siedzisz na dupie temu, kto jest właśnie w trakcie
    wyprzedzania. Jak dla mnie oznacza to tylko i wyłącznie, że:

    - jesteś w trakcie wyprzedzania,
    - za kolesiem, który też wyprzedza,
    - zasłania ci on widok,
    - z prawej masz wyprzedzanego,
    - jesteś zdany na to, że ten przed tobą schowa się tak że zostanie ci
    miejsce żeby też się schować zanim zaliczysz czołówkę

    ewidentnie nie jest to pozycja do pozazdroszczenia.

    Chyba że coś żle zrozumiałem w zdaniu "siedzę na zderzaku takiemu co to

  • 170. Data: 2016-11-05 18:28:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 04.11.2016 19:38, Ed wrote:
    > Sugerujesz, ?e nie potrafi? odr?ni? 5m od 18m? Je?eli tak to mylisz si?.
    > Przytyk z pomiarem tona?u ?adunku by? zupe?nie nie potrzebny.

    No ale przecież to Ty jesteś ten agresywny ;-)
    Całkiem to typowe - chopaki klepią się po plecach jak smarki w przedszkolu.

    > Dla zaintreresowanych - nie wybieram si? na sta?e do Szwajcarii.

    Słuszna uwaga.
    Zaraz jeden z drugim moto-burak będzie chciał Cię tam wysłać.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info