-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zachowanie dystansu
References: <nvda3k$g5n$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<nvdt6q$at2$1@node1.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<581d0506$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<nvk3ih$vdu$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<nvk6qq$i64$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sat, 05 Nov 2016 10:06:30 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 40
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.11.138
X-Trace: 1478336790 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15193 83.6.11.138:56994
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2319
X-Received-Body-CRC: 882457203
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591633
[ ukryj nagłówki ]W dniu .11.2016 o 09:55 Shrek <...@w...pl> pisze:
> W dniu 05.11.2016 o 09:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>
>> Wystarczy +150KM i wcześniejsza redukcja z głową aby zrobić to sprawnie.
>> Zakładam (co wydawało mi się oczywiste dla innych), że kierownik który
>> jest w takiej wnęce między autami i jedzie na zderzaku wie do czego
>> służą biegi i nie obawia się zepsucia silnika gdy zredukuje przełożenie
>> o 2 lub 3 biegi.
>
> Powiem ci tak - mam 130, zawsze przy wyprzedzaniu redukuję do 3 i
> znaczle lepszą taktyką jest zostawić sobie 15 metrów. Po pierwsze masz
> już na starcie jakieś +20km/h, po drugie i ważniejsze- coś widzisz, bo
> jak jedziesz 5 metrów za tirem, to gówno widać na przeciwległym pasie.
>
Trzeba redukować przed :-). Zanim wyskoczysz i zrobisz te 15 metrów ja już
będę po wyprzedzaniu.
Nie piszę o wyprzedzaniu w ogólności - Tutaj masz rację. Piszę o
wyprzedzaniu w tej konkretnej sytuacji (jazda na zderzaku za kapeluszem w
osobówce).
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.16 10:53 Adamek
- 05.11.16 11:13 Akarm
- 05.11.16 11:15 Shrek
- 05.11.16 11:32 Wiesiaczek
- 05.11.16 14:57 re
- 05.11.16 15:27 re
- 05.11.16 16:32 Tomasz Gorbaczuk
- 05.11.16 16:37 Tomasz Gorbaczuk
- 05.11.16 16:39 Tomasz Gorbaczuk
- 05.11.16 17:00 Budzik
- 05.11.16 17:00 Budzik
- 05.11.16 17:00 Budzik
- 05.11.16 17:00 Budzik
- 05.11.16 17:00 Budzik
- 05.11.16 17:03 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=