  • 31. Data: 2010-05-15 10:14:26
    Temat: Re: lustrzanka do 2k pln - typy
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Olympus E-520 z dual kitem - 14-42 i 40-150. Olympus ma jedne z lepszych
    > obiektywów kitowych. Spokojnie zmieści się w 2000 zł.

    Mialem E-510. Chcialem sie do niego przekonac, nie dalem rady, sprzedalem.
    Denerwowal mnie mikroskopijny wizjer, slaby AF, mialem tez watpliwosci, czy
    zamontowana w nim stabilizacja w ogole dziala. Pentax to w porownaniu do ww.
    bajka.

    --
    KILu

  • 32. Data: 2010-05-15 10:15:36
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ostatnio na tyle ciekawa, że jak kumpela chciała go kupić w Auchanie w
    > promocji za 1800zł to powiedzieli jej, że było kilkanaście sztuk i
    > sprzedały się w godzinę po otwarciu :-)

    agd euro rtv
    Można zamówić przez inet.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 33. Data: 2010-05-15 10:17:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Najlepsza ;-)
    > W Euro AGD albo fotostradzie po 1999 z kitem. Za 2500 z kitem i tele
    > 50-200, za stówkę więcej tele w wersji WR. Mowa o wersji czarnej, biały,
    > granatowy i czerwony po 2050 z kitem, a w wersjach bardziej odjazdowych
    > (beżowy, czekoladowy itd.) parę stówek drożej, niestety ;-(
    > Ja bym wziął ten z 2600 z tele wodoszczelnym, bo to dobra oferta. Skoro
    > musisz się zmieścić w 2 tysiącach, to kup odpowiadającą Ci wersję z
    > kitem i już zacznij odkładać na DA55-300 ;-) I lampę ;-)

    I obiektywy Samyang.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 34. Data: 2010-05-15 10:28:38
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:rmdgxr2t18ui.lu6jg3eity70$.dlg@40tude.net...

    > Przesadzasz.

    Nie. Używałem E-420, który teraz należy do mojej żony. Teraz mam Pentaksa
    K-7 i miałem (mam) styczność z K-x i to jest przepaść.

  • 35. Data: 2010-05-15 11:13:17
    Od: Kell a <k...@n...com>

    >"Co to za chłam, nasz stary kompakt zawsze dawał naświetlenie
    >w punkt, i ty nam mówisz że to dobry aparat???"

    Dodalbym - "i jakies nieostre te fotki".

  • 36. Data: 2010-05-15 15:20:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 13:13:17 +0200, Kell a napisał(a):

    > Dodalbym - "i jakies nieostre te fotki".

    "I takie blade kolory."

    --
    Kojer

  • 37. Data: 2010-05-15 22:10:56
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    gebi wrote:
    > Ostatnio na tyle ciekawa, że jak kumpela chciała go kupić w Auchanie w
    > promocji za 1800zł to powiedzieli jej, że było kilkanaście sztuk i
    > sprzedały się w godzinę po otwarciu :-)

    W Krakowskim jest wersja "storm trooper" w tej cenie.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 38. Data: 2010-05-16 20:09:57
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Nie. Używałem E-420, który teraz należy do mojej żony. Teraz mam Pentaksa
    > K-7 i miałem (mam) styczność z K-x i to jest przepaść.

    Jak nie ostrzysz manualnie w makro, to rozmiar tego wizjera dla polamatora
    fotografi jest kwestia pomijalna.

    T.

  • 39. Data: 2010-05-16 21:32:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ja bym oszczędził te 100zł i kupił polara. Po co mi obiektyw WR, jak
    > aparat nie jest WR ?!

    A ja nie, bo mam kadyszkę ;-)
    A co do polara, to nie straszmy gościa, bo się zniechęci - jak już kupi
    aparat, to dopiero wtedy dowie się, że to skarbonka bez dna ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 40. Data: 2010-05-17 05:56:08
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4bf0646b$0$17090> A ja nie, bo mam kadyszkę ;-)
    > A co do polara, to nie straszmy gościa, bo się zniechęci - jak już kupi
    > aparat, to dopiero wtedy dowie się, że to skarbonka bez dna ;-)

    Nie przesadzajmy. Wszystko zależy czy chce się mieć wszystko. Można mieć
    umiar.
    Ale każde inny hobby też jest kosztowne.

    Co to WR w pentaksie? (WR kojarzy mi się tylko z kiłą ;-) )