  • 21. Data: 2010-05-14 17:15:53
    Temat: Re: lustrzanka do 2k pln - typy
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > Konwerterek na M42 za 35zł (zdzierstwo!).
    > Zenity z obiektywami od 40zł.

    Na Ebayu są tańsze z Tajwanu. Licząc z przesyłką.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/

  • 22. Data: 2010-05-14 17:38:41
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

    Olympus E-520 z dual kitem - 14-42 i 40-150. Olympus ma jedne z lepszych
    obiektywów kitowych. Spokojnie zmieści się w 2000 zł.

  • 23. Data: 2010-05-14 18:25:34
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <3...@n...onet.pl>,
    Matmir nabazgrał:
    > Olympus E-520 z dual kitem - 14-42 i 40-150. Olympus ma jedne z lepszych
    > obiektywów kitowych.

    Powtarzasz z przyzwyczajenia? Jakiś czas temu inne firmy (poza Sony
    o którym po prostu nie wiem) wzięły się za swoje kity... Może się
    okazać, że dzisiaj Olympus jest w tym względzie w środku stawki.

  • 24. Data: 2010-05-14 21:05:16
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Matmir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Olympus E-520 z dual kitem - 14-42 i 40-150. Olympus ma jedne z lepszych
    > obiektywów kitowych.

    I malutką matrycę...

  • 25. Data: 2010-05-14 22:08:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 14 May 2010 23:05:16 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Użytkownik "Matmir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I malutką matrycę...

    No, nawet bardzo malutką, pewnie taką jak w kompakcie jeszcze...

  • 26. Data: 2010-05-14 22:31:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    a.com> napisał(a):

    > Ciekawa propozycja.

    Najlepsza ;-)
    W Euro AGD albo fotostradzie po 1999 z kitem. Za 2500 z kitem i tele 50-200,
    za stówkę więcej tele w wersji WR. Mowa o wersji czarnej, biały, granatowy i
    czerwony po 2050 z kitem, a w wersjach bardziej odjazdowych (beżowy,
    czekoladowy itd.) parę stówek drożej, niestety ;-(
    Ja bym wziął ten z 2600 z tele wodoszczelnym, bo to dobra oferta. Skoro
    musisz się zmieścić w 2 tysiącach, to kup odpowiadającą Ci wersję z kitem i
    już zacznij odkładać na DA55-300 ;-) I lampę ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 27. Data: 2010-05-14 22:48:50
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:xjbkobgfn51v$.s8tap8ugzmy.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 14 May 2010 23:05:16 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > No, nawet bardzo malutką, pewnie taką jak w kompakcie jeszcze...

    Nie, ale na pewno mniejszą niż APS-C u konkurencji. Nie mówiąc już o
    fatalnym wizjerze. Mały z efektem tunelu.

  • 28. Data: 2010-05-14 23:15:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 15 May 2010 00:48:50 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:xjbkobgfn51v$.s8tap8ugzmy.dlg@40tude.net...

    > Nie, ale na pewno mniejszą niż APS-C u konkurencji.

    No owszem, jest trochę mniejsza. Ale nie malutka.

    > Nie mówiąc już o
    > fatalnym wizjerze. Mały z efektem tunelu.

    Przesadzasz.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 29. Data: 2010-05-15 07:24:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:

    > Ja bym wziął ten z 2600 z tele wodoszczelnym, bo to dobra oferta.

    Ja bym oszczędził te 100zł i kupił polara. Po co mi obiektyw WR, jak
    aparat nie jest WR ?!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 30. Data: 2010-05-15 08:14:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 May 2010, Kell a wrote:

> [...]
    [...]
    > bede mial czyste sumienie, ze polecilem im dobry sprzet.

    "Co to za chłam, nasz stary kompakt zawsze dawał naświetlenie
    w punkt, i ty nam mówisz że to dobry aparat???"
    ;)

    pzdr, Gotfryd